اخبار داغ

بخشدار مرکزی پاوه:

مرز نشینان تا اطلاع ثانوی کارت های خود را تحویل تجار ندهند

مرز نشینان تا اطلاع ثانوی کارت های خود را تحویل تجار ندهند
ریوگار نصری, بخشدار مرکزی پاوه گفت: صاحبان کارت های تجاری فعال تا اطلاع ثانوی کارت های خود را تحویل تجار ندهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ریوگار نصری در گفتگو با خبرنگار هزارماسوله خطاب به دهیاران اظهار داشت: در خصوص تهیه لیست مرزنشینان جامانده، در دوره قبل مبادلات مرزی افراد شاغل و حقوق بگیر ساکن روستا حذف شده اند و اکثر افراد جامانده کنونی که باید توسط دهیاران  تهیه شود شامل این قشر هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هزارماسوله,

 بخشدار مرکزی شهرستان پاوه افزود: هرچند که خانوارهای جدید نیز مشمول لیست خواهند بود،لذا جهت جلوگیری از مراجعه غیر ضروری اهالی به دهیاری شماره تلفن گویا02141756888 را از طریق کانالهای داخلی بگیرند .

,

وی گفت: در ضمن فایل اکسل لیست قبلی که در سامانه مرزنشینان ثبت شده اند در بخشداری موجود است و دهیاران در صورت تمایل از روز دوشنبه می توانند فایل مربوط به روستای خود را از فرمانداری دریافت کنند.

,

وی ادامه داد: مضافا به اهالی روستا و صاحبان کارت های فعال اعلام می کنیم که تا اطلاع ثانوی و تعیین تکلیف نهایی و ساماندهی امور کارت های خود را تحویل تجار ندهند.

,

وی اضافه کرد: برابر مقررات مبادلات مرزی ساکنین شهر پاوه مشمول مقررات واردات از طریق کارت الکترونیکی مرز نشینان نیستند لذا خواهشمند است ساکنین شهر پاوه از مراجعه به فرمانداری ، بخشداری مرکزی ، دفاتر پیشخوان و کافی نت ها به این منظور جداً خودداری کنند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه