اخبار داغ

در سی و یکمین جلسه ستاد مدیریت کرونا اسلام آبادغرب مطرح شد؛

تعطیلی یک هفته ای ادارات و اصناف اسلام آبادغرب

تعطیلی یک هفته ای ادارات و اصناف اسلام آبادغرب
جهانبخش حیدری,. فرماندار اسلام آبادغرب گفت: ادارات و اصناف اسلام آبادغرب به مدت یک هفته تعطیل هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  اسلام آباد خبر، جهانبخش حیدری عصر امروز در سی و یکمین جلسه ستادمدیریت کرونا در شهرستان اسلام آبادغرب عنوان داشت : براساس مصوبه ستاد کرونای استان کرمانشاه، برای کنترل بیماری کرونا ضمن اعمال محدودیتهایی در تمام استان تعدادی از شهرستانها از جمله شهرستان اسلام آبادغرب به دلیل قرمز بودن و قرار گرفتن در وضعیت فوق پرخطربه مدت یک هفته از دوشنبه ششم مهر ماه تعطیل خواهند بود.

وی افزود: این تعطیلی شامل تمامی ادارات ، بانکها،دفاتر خدمات رسان، بازار و اصناف مختلف به استثنای فروشگاهای مواد غذایی، سوپر مارکتها، نانوایی ها، قصابی ها، میوه فروشی ها، لبنیاتی ها، تعمیرگاهها، فوریتها، داروخانه ها، بیمارستان، مراکز درمانی، نظامی و انتظامی و ادارات خدمات رسان می شود.
 
حیدری گفت: برای کمک به سلامتی مردم و اجرای موفق این تعطیلی یک هفتگی، نیازمند  عزم  و همراهی وهمکاری مشارکت‌جویانه همه شهروندان شریف ،به ویژه اصناف گرامی هستیم که صبورانه ما را در این مسیر  یاری رسانند.
 
در ادامه این جلسه هماهنگیهای بین بخشی برای اجرای تعطیلی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و تصمیماتی برای اجرا و پیگیری به تصویب رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,   اسلام آباد خبر,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه