اخبار داغ

‌چهارستون اصلی تیم ما رفتند

ویسی: همیشه به مردم دروغ می گوییم/ باز هم تکرار می کنم که گلر خوب از پدر و مادر بالاتر است

ویسی: همیشه به مردم دروغ می گوییم/ باز هم تکرار می کنم که گلر خوب از پدر و مادر بالاتر است
سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: همیشه به مردم دروغ می گوییم و ما را تاب می‌دهند!
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عبدالله ویسی سرمربی پیکان در خصوص آخرین وضعیت تیمش اظهار داشت: از بدنسازی خارج شدیم و مثل همه تیم‌ها بازی‌های تدارکاتی را انجام می‌دهیم که به خواسته‌های تاکتیکی خودمان برسیم. متاسفانه یا خوشبختانه بازی‌ها یک هفته عقب افتاد و می‌توانیم کارمان را بهتر انجام بدهیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی ادامه داد:5-6 بازیکن اصلی را از دست دادیم و جایگزین کردیم. آن‌ها بخواهند هماهنگ شوند مدتی طول می‌کشد. امیدواریم هفته اول مسابقات با آمادگی نسبی وارد بازی‌ها شویم که ضرر و زیانی نبینیم.

,

سرمربی پیکان در مورد نقل و انتقالات این تیم گفت: 50-60 درصد راضی هستم. از لیست اول را نتوانستیم خرید کنیم. چون بازیکنان واقعا گران قیمت بودند و بودجه ما آنقدر نبود که بخواهیم نفرات جایگزین را از نفرات اصلی تیم‌های دیگر بیاوریم. اما باز هم راضی هستیم و امیدواریم در زمان باقی مانده هماهنگی لازم را ایجاد کنیم و تیممان از نظر تاکتیکی تیم خوبی در مسابقات باشد. در مجموع نقل و انتقالات بد نبود.

,

ویسی در مورد اینکه پیکان در چندسال اخیر مشکل دروازه‌بان داشته و حالا دروازه‌بان ارمنی این تیم هم جدا شده، گفت: مهمترین نقطه زمین دروازه است. چون آخرین نقطه است و هیچ اشتباهی از دروازه‌بان پذیرفته نمی‌شود. واقعا گلر خوب مثل پدر و مادر خوب و شاید حتی بالاتر برای یک مربی است. چون تمام یک زندگی باشگاه به خوبی و آمادگی گلر بستگی دارد. ما دریس را آوردیم، امینی و رضایی را هم داریم که جوانان خوبی هستند. شیخ ویسی هم تجربه خودش را به آن‌ها منتقل می‌کند. امیدوارم امسال از ناحیه دروازه آسیب نبینیم.

,

وی در مورد جدایی امامعلی، موسوی، مغانلو و واسعی عنوان کرد: واقعا 4 ستون اصلی تیم ما رفتند و جایگزین کردن آن‌ها برای ما بسیار سخت است. مخصوصا اینکه باید بیایند هماهنگ شوند. به هرحال آن‌ها 4-5 سال اینجا بودند. کار بسیار مشکلی داریم. امیدوارم بتوانیم هرچه سریعتر اتفاقات بدی که برایمان در نقل و انتقالات رقم خورد و آن بازیکنان را از دست دادیم، بازیکنان جدید بتوانند خوب کار کنند و سریع کار را جمع کنیم تا آسیب نبینیم. بودنشان به ما کمک می‌کرد اما فکر می‌کنم از نبودنشان آسیبی نبینیم.

,

سرمربی پیکان در مورد اینکه برخی مربیان معتقدند تعویق مسابقات لیگ برتر به خاطر ناآمادگی برخی تیم‌ها صورت گرفت نه بحث کرونا، اظهار داشت: من هم اعتقادم همین است. مربیان درست می‌گویند. به هرحال بعضی از تیم‌ها آماده نیستند و ما را تاب می‌دهند! مثل همیشه به مردم دروغ می‌گوییم.

,

وی ادامه داد: اگر کرونا است در جامعه برای همه است. پس اصلا بازی‌ها را برگزار نکنند. شرایط به گونه‌ای است که تمام ادارات، شرکت‌ها و اماکن عمومی باید دوباره تعطیل شوند. این اتفاق نیفتاد. به ما برنامه و نامه دادند. برای آبادان بلیت گرفتیم. آماده بودیم اما لیگ شروع نشده به خاطر بلیت‌ها ضرر دادیم.

,

ویسی در مورد هدفگذاری پیکان در لیگ بیستم گفت: مطمئنا هیچ تیمی برای فرار از سقوط نمی‌جنگد. در طول فصل راندمان کاری تیم‌ها مشص می‌شود. من هم تجربه قهرمانی و صعود و کسب سهمیه دارم و هم تجربه نیفتادن، و این‌ها کمک می‌کند که تیم خوبی را روانه مسابقات کنیم. امیدوارم تنمان مثل لیگ قبلی نلرزد و بتوانیم به برنامه‌ای برنامه‌ای که به باشگاه دادیم و ترسیمی که در جدول مربوطه کردیم، برسیم و اذیت نشویم.

,

وی در مورد تقابل با نفت آبادان تحت هدایت سیروس پورموسوی در هفته اول لیگ برتر، عنوان کرد: همانقدر که من از سید شناخت دارم، او هم از من شناخت دارد. تیم آبادان است و ریشه دارد. آن روز مشخص می‌شود که برنامه‌های تیم چقدر می‌تواند پیاده شود و چه نتیجه‌ای رقم می‌خورد. تا سوت پایان داور هیچ چیزی مشخص نیست اما شناخت خوبی از هم داریم.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه