اخبار داغ

امام‌جمعه ازنا:

«معرفت و شناخت» مهم‌ترین وظیفه منتظران ظهور است

«معرفت و شناخت» مهم‌ترین وظیفه منتظران ظهور است
حجت‌الاسلام سپهوند، امام‌جمعه ازنا گفت: مهم‌ترین وظیفه منتظران ظهور، معرفت و شناخت نسبت به امام زمان (عج) است، بنابراین باید با شناخت کامل، ایشان را ناظر بر جامعه خود بدانیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام علی سپهوند در گفت‌وگو با ازنا خبر ضمن تبریک آغاز امامت منجی عالم بشریت، اظهار داشت: پذیرش امامت و تبعیت از ولایت امام زمان (عج) امر خطیری است، در طول تاریخ بعد از رحلت رسول خدا (ص) جامعه اسلام با موانع و مشکلات زیادی روبه‌رو بود و سرنوشت جامعه اسلامی، تحلیل تاریخ زندگی ائمه اطهار (ع) شاهد و گویای این امر است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ازنا خبر,

وی با اشاره به غیبت امام زمان (عج) بعد از شهادت امام حسن عسکری (ع)، افزود: بعد از شهادت امام حسن عسکری (ع) به مدت ۶۹ سال غیبت صغری بود که مردم باواسطه از امام هدایت می‌گرفتند و امروز ولایت‌فقیه به‌جای ولایت امام زمان (عج) در تداوم نیابت ایفای نقش می‌کند.

,

امام‌جمعه ازنا عنوان کرد: طبق دستور پیامبر اکرم (ص) شناخت امام زمان (عج) وظیفه هر فردی است زیرا در این راستا همه امام عصر خود را شناخته و به جایگاهشان در منظومه خلقت را پی خواهند برد.

,

وی تصریح کرد: پیامبر اکرم (ص) فرمودند: «بهترین عمل امت من در زمان غیبت، انتظار فرج و ظهور امام عصر (عج) است»، کسی که خود را برای اجرای برنامه‌های امام زمان (عج) آماده می‌کند در حقیقت خود، خانواده و جامعه را برای پذیرش دولت جهانی و عدل‌گستر او مهیا کرده و این امر تنها مستلزم تبعیت از مقام معظم رهبری نائب بر حق حضرت صاحب‌الزمان (عج) است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه