اخبار داغ

یادداشت: علی حسینی

جوان انقلابی بسم الله!

جوان انقلابی بسم الله!
ظهور پدیده انقلاب اسلامی در ایران در کنار همه تحول های نیکویی که داشت، پدیده جدیدی را به جامعه ایرانی و حتی بین المللی عرضه کرد و آن چیزی نبود جز پدیده "جوان انقلابی"
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی مرصادنیوز , ظهور پدیده انقلاب اسلامی در ایران در کنار همه تحول های نیکویی که داشت، پدیده جدیدی را به جامعه ایرانی و حتی بین المللی عرضه کرد و آن چیزی نبود جز پدیده "جوان انقلابی"

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصادنیوز,

از ابتدای انقلاب تا به امروز هر جا کشور نیازی داشته، این جوانان انقلابی بوده اند که پای در عرصه گذاشتند و پیش قدم بودند. از همان اول انقلاب که کشور با هجوم دشمن بعثی روبرو‌شد، جوانان بودند که به جبهه ها رفتند و در کنار دیگر اقشار به دفاع از کیان ایران اسلامی پرداختند.

,

بعد از دفاع مقدس، جوانان وارد عرصه محرومیت زدایی شدند؛ اردوهای جهادی سال هاست که برگزار می شود و هرجا مشکلی و محرومیتی دیده شد، جوانان انقلابی با اشتیاق به آنجا رفتند تا به تکلیف خود عمل‌کنند.

,

دفاع‌ از حرم و ایران در مقابل تروریسم، دیگر میدانی بود که جوانان انقلابی آن را هم با موفقیت پشت سر گذاشتند.

,

حالا نوبت به ماموریت جدید رسیده است؛ مبارزه با کرونا همان دشمن جدیدی که‌ با چشم غیرمسلح نمی‌توان آن را دید!

,

دستور از ولی رسیده که جوانان "مومن" و "صالح" به عرصه مقابله برگردد. رهبر معظم‌ انقلاب امام‌ خامنه ای در جلسه اخیر ستاد ملی مقابله با کرونا که در حضور ایشان برگزار شد، بر این موضوع تاکید کردند.

,

حال با توجه به افزایش میزان شیوع بیماری بر اساس آمارهای اعلام‌شده و از طرف دیگر فرمایشات حضرت آقا، نوبت  جوانان انقلابی است که همانند اقداماتی‌ که از ابتدای انقلاب تا به امروز انجام شده، هر چه در توان‌ دارند به میدان بیاورند.

,

 

,

یادداشت از علی حسینی

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه