اخبار داغ

سردار کمالی:

مهارت آموزی سربازان از سر بیکاری نیست

مهارت آموزی سربازان از سر بیکاری نیست
مشاور عالی قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه گفت: مایه تعجب و تأسف است که در یک برنامه غیر کارشناسی در رسانه ملی این کار مهم و اساسی بدون حضور کارشناس قرارگاه مهارت‌آموزی مورد انتقاد ناآگاهانه قرار گیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار موسی کمالی با اشاره به اظهارات مطرح شده در یک برنامه تلویزیونی مبنی بر تحت‌الشعاع قرار دادن مهارت‌آموزی سربازان وظیفه، اظهار کرد: متأسفانه در برنامه مذکور، مجری از روی جهل، ناآگاهی یا مغرضانه ادعا کرد "چون سربازان بیکارند و برای آنها کاری ندارند می‌خواهند به آنها کار یاد بدهند‌" در حالیکه سربازان یکی از ارکان توان رزم نیروهای مسلح و بنیه دفاعی کشور هستند. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
مشاور عالی قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه ستاد کل نیروهای مسلح افزود: سربازان در دفاع از عزت، استقلال، تمامیت ارضی و نظام مقدس جمهوری اسلامی نقش پررنگ و اثرگذار دارند، امروز سربازان در مرزها، گروهانها، آتشبارها، گردانها، تیپ، هنگها، پاسگاه‌ها، کلانتری‌ها و سایر نقاط کشور برای دفاع از کشور و برقراری نظم و امنیت تلاش و فداکاری و هر ساله شهدا و جانبازانی در این راه تقدیم می‌کنند.
,
 
,
وی تصریح کرد: بیکار تلقی کردن این قشر عظیم ایثارگر توهین به این قشر مظلوم است همچنین بحث توانمندسازی و مهارت‌آموزی و کمک برای ورود آنها به بازار کار به پاس این ایثار و جان‌فشانی آنها در طول مدت خدمت است.
,
 
,
این مقام مسئول خاطرنشان کرد: سربازان در ضمن انجام مأموریتهای محوله، آموزشهای مهارت‌آموزی را هم می‌بینند، به عبارتی دستگاه‌های کشوری مانند سازمان فنی و حرفه ای، جهاد کشاورزی، آموزش و پرورش ، ورزش و جوانان و ارتباطات و فناوری اطلاعات از ظرفیت سربازی استفاده کرده و جوانان را آموزش می‌دهند. 
,
 
,
کمالی بیان کرد: این حق سربازان است که وقتی از بهترین دوران عمر خود برای دفاع از کشور استفاده می‌کنند، دستگاه‌های کشوری و لشکری نیز در طول خدمت کاری را به وی یاد دهند و بعد از خدمت نیز در کنار او قرار گیرند، تا با هدایت و حمایت و تسهیل‌گری به اشتغال برسد.
,
 
,
مشاور عالی قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه ستاد کل نیروهای مسلح یادآور شد: مایه تعجب و تأسف است که در یک برنامه غیرکارشناسی در رسانه ملی این کار مهم و اساسی بدون حضور کارشناس قرارگاه مهارت‌آموزی مورد انتقاد ناآگاهانه قرار گیرد. 
,
 
,
انتهای پیام/ 
,
 
,
 منبع: تسنیم
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه