اخبار داغ

مدیر کل تبلیغات اسلامی کرمانشاه خبر داد؛

تشکیل قرارگاه عملیاتی شهید حاج قاسم سلیمانی جهت مبارزه با کرونا در استان کرمانشاه

تشکیل قرارگاه عملیاتی شهید حاج قاسم سلیمانی جهت مبارزه با کرونا در استان کرمانشاه
حجت الاسلام یوسف احمدی, مدیر کل تبلیغات اسلامی کرمانشاه از تشکیل قرارگاه عملیاتی شهید حاج قاسم سلیمانی جهت مبارزه با کرونا در استان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  حجت الاسلام یوسف احمدی در گفتگو با خبرنگار  شبکه اطلاع رسانی مرصاد ،  با اشاره به اینکه ماموریت سازمان تبلیغات اسلامی جدای از سایر نهادها و ارگان ها است، اظهار داشت: امروز این سازمان در ماموریت جدیدی قرار گرفته است چرا که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند نیروهای جوان، مومن، صالح و انقلابی همانند موج اول کرونا وارد میدان شوند و مسائل مربوط به آن را پیگیری کنند که مرکز فرماندهی این مهم مساجد هستند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه افزود: امروز تنها برگزاری فریضه نماز در مساجد تعطیل شده است اما فعالیت های خدمت رسانی به مردم که همواره از صدراسلام تا کنون مساجد بوده اند ادامه دارد و البته باید امروز نیز مساجد به همان کارکرد صدر اسلام باز گردند.

این مسئول با اشاره به اینکه درخواست تشکیل گروه های محله محور با محوریت مساجد را داشتیم، بیان داشت: این گروه ها می توانند خدماتی از جمله گندزدایی، اجرای طرح مواسات و کمک مومنانه، کمک نیروهای جهادی و انقلابی به دانشگاه علوم پزشکی، کادر درمان و حضور در بیمارستان هایی که درگیر کرونا هستند، راه اندازی مراکز مشاوره را ارائه دهند.

وی گفت: در حال حاضر ماموریت ما حضور در بین آحاد مردم برای کمک رسانی و مقابله با این ویروس منحوس است.

حجت الاسلام احمدی از تشکیل قرارگاه عملیاتی حاج قاسم سلیمانی خبر داد و گفت: برای کارکنان و مرتبطین با سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه ماموریت هایی در قالب این قرارگاه تعریف شده است که در این راستا به ارائه خدمت می پردازند و با توجه به تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی برای ورود نیروهای انقلابی، صالح و مومن برای خدمت به مردم امروز این قرارگاه تشکیل شد و تیم های مورد نظر دسته بندی شدند.

این مسئول با اشاره به اینکه در جنگ تحمیلی همه برای مقابله با دشمن به میدان آمده بودند، خاطر نشان کرد:  در حال حاضر وضعیت جنگ تغییر پیدا کرده است و با توجه به ماموریت سازمان تبلیغات که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند هر کار بر زمین مانده جمهوری اسلامی را انجام دهند، امروز هم در مبارزه با ویروس منحوس کرونا پای کار آمدیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه عنوان کرد: از اصحاب رسانه نیز می خواهیم تا در انجام ماموریت های قرارگاه عملیاتی حاج قاسم سلیمانی و نیز در ساماندهی و پشتیبانی نیروهای صالح، انقلابی و مومن ما را یاری رسانند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصاد,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه