اخبار داغ

هشتمین جلسه رسیدگی به اتهامات متهم امامی و دیگر متهمان؛

نماینده دادستان: هرکاری کردند تا فقط قهرمانی نباشد/ بانک سرمایه را به آتش کشیدند و این حاصل اقدامات امامی و تیم وی است

نماینده دادستان: هرکاری کردند تا فقط قهرمانی نباشد/ بانک سرمایه را به آتش کشیدند و این حاصل اقدامات امامی و تیم وی است
هشتمین جلسه رسیدگی به اتهامات متهم امامی و دیگر متهمان به ریاست قاضی مسعودی مقام برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ هشتمین جلسه رسیدگی به اتهامات متهم امامی و دیگر متهمان به ریاست قاضی مسعودی مقام برگزار شد.

در ابتدای جلسه قاضی از متهم امامی خواست در جایگاه قرار گیرد و دفاعیات خود را بیان کند.

متهم امامی در جایگاه قرار گرفت و گفت: صحبت‌هایی که روز گذشته از سوی نماینده دادستان در مورد شرکت‌های کارتن‌خواب و ضمانت‌نامه‌ها بیان شد را رد می‌کنم و البته توضیحاتی را در این زمینه بیان خواهم کرد.

وی ادامه داد: قبل از بیان دفاعیاتم در مورد ضمانت‌نامه‌ها این نکته را بگویم که روز گذشته عنوان شد که برخی از متهمان تهدید شده‌اند که لازم به ذکر است بنده سال ۹۵ بازداشت و تقریباً بعد از یکسال آزاد شدم و در حدود یک سال و نیمی که از زندان آزاد شدم حتی یک تماس تلفنی با هیچکس حتی آقای غندالی نداشتم.

متهم امامی در ادامه با اشاره به شرایط فروش در بورس، گفت: شرایط فروش در بورس توسط شرکت عرضه‌کننده تعیین نمی‌شود بلکه توسط بورس کالا تعیین می‌گردد؛ شرایط تعیین قیمت قیر در بورس رسمی است و ربطی به شرکت پاسارگاد ندارد و هیچ ابزاری از سمت مدیرعامل نفت پاسارگاد و هرمز پاسارگاد برای عرضه قیر وجود ندارد.

متهم امامی افزود: در برخی از شرایط مانند بارش باران‌های موسمی مشتریان کاهش می‌یابند و دیگر خریداری نمی‌کنند لذا در این زمان قیر کاهش قیمت می‌یابد و زیان آن را شستا می‌دهد که وابسته به میلیون‌ها بازنشسته کشور است.

وی ادامه داد: برای آنکه قیمت قیر پایین نیاید، شرکت هرمز پاسارگاد این قیر را خریداری می‌کند؛ این شرکت در سال ۸۵ تأسیس شد یعنی زمانی که به گفته نماینده دادستان بنده در حال رب فروشی بودم؛ لذا این شرکت هیچ ربطی به من ندارد و اینکه مدیرعامل شرکت کیست و آیا راننده تاکسی بوده یا خیر، به من هیچ ارتباطی ندارد چرا که این شرکت، یک شرکت دولتی و بورسی است و من اصلا آن را تعیین نکردم.

این متهم افزود: شما استعلام کنید تا ببینید که کل خرید ما از شرکت نفت هرمز پاسارگاد ۳ درصد کل فروش آن‌ها بوده است و ۹۷ درصد آن را به شرکت‌هایی مانند شرکت‌های آقای جزایری و باقری درمنی می‌فروختند.

امامی در مورد صحبت‌های نماینده دادستان پیرامون حکم وی در سمت مشاور نفت پاسارگاد، گفت: در کیفرخواست اشاره مستقیم شده که شرکت‌های کارتن‌خواب از بانک سرمایه ضمانت‌نامه گرفتند که این ضمانت‌نامه به ذینفعی نفت پاسارگاد بوده است و باتوجه به ارتباط احسان دلاویز با بنده لذا این ضمانت‌نامه‌ها تبدیل به تسهیلات شده است.

وی ادامه داد: آقای دلاویز سال ۹۲ در شرکت بوده است در حالیکه ضمانت‌نامه‌ها برای سال ۹۴ است باتوجه به این موارد ما تقاضا داریم که تحقیقات بیشتری صورت گیرد.

متهم امامی گفت: نماینده دادستان گفتند که ما پیش‌پرداخت‌های خود را از نفت پاسارگاد گرفتیم حال سوال اینجاست که ما داریم درباره چند هزار تن قیر صحبت می‌کنیم؟ ما درباره ۱۸۰ هزار تن قیر حرف می‌زنیم و از لحاظ ریالی چیزی حدود ۱۶۰ میلیارد تومان بوده است.

این متهم افزود: یکی از شرکت‌هایی که در دبی از اول با ما همکاری کرد و منسوب به شرکت ما است شرکت پتروایشیا و سال‌ها کار فروش قیر انجام می‌داده است؛ آقای زهرابی که معاون مجموعه بود در آنجا کاری کرد تا ۵۰ میلیون تومان برای پترو ایشیا خریداری کند، حال اگر این شرکت متعلق به بنده باشد آیا باید بابت خرید قیر پول بدهم؟ اگر غیر از این، پیش‌پرداختی از هرکسی آوردید من کل ضمانت‌نامه‌ها را قبول می‌کنم؛ ما از آقای جزایری که شریک آقای باقری بوده قیر خریداری کرده‌ایم و ایشان جزء مشتریانم بوده است.

متهم امامی درباره ارتباط خود با متهم فرزان‌راد، گفت: در جلسه دادگاه از ارتباط من با آقای فرزان راد سخن زیادی گفته می‌شود، لذا لازم است توضیحاتی در این زمینه مطرح کنم؛ پدر بنده و پدر آقای فرزان باهم رفاقت قدیمی داشتند.

وی ادامه داد: پدر فرزان بزرگ‌ترین شرکت فاستونی را داشت و زمانی به دنبال راه‌اندازی کارخانه‌ای در ابهر بود، اما زمانی که کارخانه می‌خواست به بهره‌برداری برسد پدر آقای فرزان فوت می‌کند.

متهم امامی گفت: در آن زمان آقای فرزان دانشجوی سال آخر پزشکی بود و می‌توانست به راحتی اموال پدر را بفروشند و زندگی کنند، اما این کارخانه را افتتاح کرده و به یک برند تبدیل می‌کند.

این متهم گفت: آنچه درباره او گفته می‌شود بی‌انصافی است.

وی ادامه داد: او نه کلاهبردار است نه دزد؛ وی همان کسی است که دو ماه پیش وام خود را به بانک ملت، صادرات و رفاه تسویه کرده است؛ آقای فرزان در خارج از کشور هست و الان بالغ بر ۲ هزار نیرو در ایران دارند، خیلی سهل و ساده است درباره ایشان اینگونه حرف بزنید درحالی که دارید گره به گره آن اضافه می‌کنید.

در ادامه جلسه دادگاه متهم امامی درباره شرکت بهروز و فرزان گفت: فرزان در شرایطی که بهترین زندگی را داشت شرکت بهروز را خریداری کرد.

این متهم ادامه داد: داریم درباره فردی صحبت می‌کنیم که اقدامات خوبی داشته است، اما فروتن با نامه نگاری طوری بیان میکند که فرزان یک جوان رانتی است.

متهم امامی افزود: در باره انتقال چمدانی دلار باید بگویم اصلا نیاز به این چیز‌ها نبوده است تا آنجا که من اطلاع دارم فرزان در خارج از کشور اصلا شرایط مناسبی ندارد. البته این تا زمانی است که من از شرایط آن مطلع بوده‌ام والان دو سال است که در زندانم.

وی درباره بانک رفاه توضیح داد: من تا به حال به بانک رفاه نرفته‌ام تنها حقوق بازنشستگی پدرم در رفاه است هر چقدر آقای قهرمانی در سال‌های ۹۴ و ۹۵ تلاش کرد شرکت‌های منسوب به شمیرانی و فرزان را به من منتقل کند من حتی به عنوان مطلع هم احضار نشدم. شاید آپارتمان و ماشین خریده باشم و خرید و فروش با فرزان داشته باشم، اما شریک او نبودم.

این متهم گفت: من هیچ اصراری به حذف ردپا ندارم. من دنبال و پیگیر ایجاد ردپا در پرونده هستم. من از قهرمانی شکایت کردم.

این متهم به نماینده بانک سرمایه حاضر در جلسه گفت: من اینجا دارم محاکمه می‌شوم من در حال مذاکره نیستم. شما وارث بانک هستید شما وارث کار‌های بانک هستید، مذاکره در این ۵ سال باید صورت می‌گرفت.

متهم امامی گفت: یک کلاف سردرگم در این پرونده وجود دارد که افراد زیادی هستند، باید یک گره از جایی باز شود، آدرس من مشخص است چرا نمی‌آیند با من مذاکره کنند.

وی افزود: برای من کلیپ ساخته شده است اگر می‌دانید چرا جلوگیری نشده است. این موضوع باید رسیدگی شود.

متهم امامی اضافه کرد: برای انتقال بشکه قیر ۱۲ مرحله فیزیکال وجود دارد. اگر مدرسی چنین معرفی نامه‌ای از راهپویان داشته باشد هم نمی‌تواند این کار را انجام دهد. شما می‌گویید مدرسی با این معرفی نامه ۱۸۰ تن قیر ترخیص کرده است اگر یک بشکه هم باشد من آن را قبول می‌کنم.

متهم امامی در ادامه گفت: مدرسی نماینده بنده در سون بود. ده سال پیش قیر به عنوان کالایی کثیف شناخته می‌شد. من در کامرون، تانزانیا و هند بازارسازی کردم و مخزن داشتم و قیر را گران می‌فروختم، چون مشتری نهایی را پیدا می‌کردم.

این متهم ادامه داد: در مجموعه روشه و سون، ما از نفت پاسارگاد قیر نخریدیم که در بازار آزاد بفروشیم. تمامی اقدامات مدرسی را در زمینه کار‌هایی که کرده بر عهده می‌گیرم، اگر اقدام خلافی بوده با دستور من بوده است.

وی افزود: در زمان دلاویز قیر به صورت نقدی و از طریق بورس فروخته می‌شد و هیچ رانتی نه من و نه هیچ شخص دیگری در سال ۹۰ و ۹۱ در قیر نداشتیم. من یک بشکه بدون برند نفت پاسارگاد نفروختم و آنچه که فروختم فوب خلیج فارس بوده است.
متهم امامی بیان کرد: در سون ۶۴ هزار تن قیر فروختم.

وی عنوان کرد: در مورد ملک ۷۰۰ میلیون تومانی نیز باید بگویم من با احسان دلاویز پروژه‌های مختلفی را انجام دادم. وی در سال ۹۰ وثیقه گذاشت و ۷۰۰ میلیون تومان از پست بانک وام گرفتم. بار‌ها از وی پول گرفتم و فیلمی را که خودم ساختم به او واگذار کردم.

این متهم گفت: عکسی به من نشان دادند گفتند این امین کرمی است و گفته شد امین کرمی همان فرشاد فرزان است، اما هیچ وقت فرشاد فرزان را به اسم امین کرمی نمی‌شناختم.

وی گفت: فرزان متهم است که شرکت‌ها به وی منتسب است. در سال ۹۵ فرزان چند ماه توسط آقای عباسی بازداشت شد و وثیقه وی ۲۰ میلیارد تومان بود که نتوانست تامین کند. وقتی کسی ۵۰۰ میلیارد تومان پول در اختیار داشته باشد وثیقه را تامین می‌کند.

این متهم با بیان اینکه از سال ۹۵ تاکنون هیچ ادله جدیدی به پرونده اضافه نشده است، بیان کرد: این آقایی که دیروز صحبت کرد در سه مقطع اظهارات متفاوتی داشته، اما، چون خبرنگاران حضور داشتند این شو نیاز بود.

متهم امامی افزود: من یک سال و نیم بیرون بودم حال با چه کسی می‌خواستم تبانی کنم؟ آیا بیم از فرار من داشتید؟ من که کانادا بودم و دوباره به کشور بازگشتم.

متهم ادامه داد: من اگر با پویان مهر ارتباط داشتم زمانی که شما پویان مهر را بازداشت کردید، من در کن بودم. مگر دیوانه بودم که به ایران بازگردم.

وی در ادامه به تخلفات بانک سرمایه اشاره کرد که قاضی خطاب به متهم امامی، گفت: ما در چارچوب کیفرخواست پرونده را رسیدگی می‌کنیم و شما اگر در این باب سندی دارید می‌توانید به دادسرا آن را اعلام کنید.

قاضی مسعودی مقام افزود: ما در آخر متوجه نشدیم شما در باب ضمانت‌نامه‌ها، قیری دریافت کردید؟

در ادامه این جلسه دادگاه قاضی خطاب به متهم امامی که در مورد بخشایش در زمانی که مدیرعامل بوده است صحبت می‌کرد، گفت: اگر تصاویر او را نشان دهم برای سیستم اجرایی کشور یک خجالت است که چنین مدیری داشته است.

قاضی خطاب به این متهم گفت: شما باید از خودتان دفاع کنید شما باید از پیامک‌ها، رفت‌وآمد‌ها و تلفن‌ها صحبت و دفاع کنید.

متهم پاسخ داد: غندالی درخشنده را آورد خود قهرمانی گفت درخشنده آدم سالمی بوده است از زمانی که بخشایش از سوی غندالی عوض شد کاظمی و بخشایش هیچوقت رابطه مناسبی با غندالی نداشتند.

قاضی: شما از کجا می‌دانید؟

متهم پاسخ داد: غندالی خودش می‌گفت من در جلسات بودم و متوجه می‌شدم.

قاضی گفت: چرا در جلسات حضور داشتید؟

متهم ادامه داد: حضور داشتم و مشاور هم بودم.

متهم ادامه داد: اگر غندالی قصد بردن و خوردن داشت، آیا درخشنده را می‌آورد؟ غندالی بزرگترین اشتباهش این بود که بخشایش را عوض کرد، چون بخشایش پیگیر وصول مطالبات بود و هیچکس مثل بخشایش نمی‌توانست وصول مطالبات را انجام دهد.

قاضی خطاب به این متهم گفت: بررسی شد که این صوری بوده است. سود‌هایی که شما می‌گویید خیلی از شرکت‌ها سود صوری نشان می‌دهند. میلیارد‌ها تومان به حساب کاظمی رفته است شما چرا وقتی این‌ها را می‌گویید منشأ پول‌ها را نمی‌گویید؟ و چرا منشأ پول‌ها را بررسی نکرده‌اید.

متهم گفت: من کاظمی را نمی‌شناسم.

قاضی خطاب به این متهم گفت: درباره پیامک‌ها و شماره تلفن و تلگرام توضیح دهید.

متهم امامی گفت: پیامک‌ها برای من است شماره تلفن هم برای من است، اما یک آی‌دی در تلگرام داریم مطالب تلگرام برای من نیست. آی‌دی تلگرام می‌تواند دست کارمند و یا دست هرکس دیگری باشد.

متهم ادامه داد: من اگر صاحب بانک هم باشم نمی‌توانم مدیرعامل تعیین کنم برای تعیین مدیرعامل باید بانک مرکزی تأیید کنند، من دوست غندالی بودم وقتی خود یک فرد نمی‌تواند صلاحیت خودش را در بانک مرکزی تأیید کند چطور می‌تواند باعث شود نفر دیگری تأیید صلاحیت شود.

قاضی گفت: شما به صحبت‌ها توجه نمی‌کنید و اشتباه گوش می‌دهید.

متهم ادامه داد: اگر من یک رابطه‌ای با یک نگهبان در بانک مرکزی داشتم همه این موارد را قبول دارم، من دکتر عارفی را هم معرفی کردم و صلاحیت آن رد شد و بیرایوند رای آورد و صلاحیت آن در بانک مرکزی تأیید شد صرف اینکه من کسی را معرفی کنم آیا صلاحیت کسی تأیید می‌شود.

قاضی خطاب به متهم امامی گفت: اصلاً بحث بانک مرکزی نیست و کسی نگفت در بانک مرکزی نفوذ کردید و این افراد را چیدمان کردید.

متهم پاسخ داد: یک لیستی از بدهکاران بانک سرمایه دارم. زمانی که غندالی بوده است این افراد بوده‌اند؛ آقای غندالی یک لیستی از بزرگ‌ترین بدهکاران را در نظر داشت، حتی چند نفر از این لیست با من تماس گرفتند، اما غندالی فرصت و وقت مذاکره با آن‌ها را هم نداد به نظرتان آیا آن‌ها دنبال مدیری نبوده ‌اند که او را آلوده کند و از نقطه ضعف‌ها استفاده کند.

قاضی خطاب به این متهم گفت: شما در لیست بدهکاران بودید؟

متهم پاسخ داد: بله بودم .

قاضی خطاب به این متهم گفت: لیست را چه کسی تهیه کرده است؟

متهم پاسخ داد: لیست را بانک مرکزی تهیه کرده است.

قاضی تأکید کرد: چند نفر از مدیران آمده‌اند و گفتند که ما آن را تنظیم کرده‌ایم. شما نفر آخر ان لیست بودید چه شد؟

متهم پاسخ داد: هیچوقت قصد سوءاستفاده نداشته است و همیشه می‌گفت اولویت با سهامداران در صندوق است.

متهم در ادامه گفت: بانک سرمایه، در سال ۹۵ تا سال ۹۹ زیان داشته است.

قاضی خطاب به متهم گفت: علت آن را هم بگویید.

در ادامه جلسه دادگاه قاضی مسعودی مقام خطاب به نماینده دادستان گفت: متهم اشاره داشتند که نه در تاسیس و نه در موارد دیگر مربوط به شرکت‌های بی بضاعت نقشی و مشارکتی نداشته‌اند. در این خصوص توضیحات خود را ارائه دهید.

قهرمانی نماینده دادستان بیان کرد: امامی گفت راهبرد پویان آدان را نمی‌دانیم که پشت صحنه آن چیست و از این‌ها قیر خریده‌ایم و به مهدی کمالی پول دادیم تا از این شرکت قیر بخرد، اما مهدی کمالی از طرف شرکت راهبرد پویان آدان به حساب هرمز پاسارگاد پول می‌ریزد.

نماینده دادستان خاطر نشان کرد: صورت‌های بانکی مالی نیز هست و خودش نیز همین را گفته و سند مالی آن نیز هست. سندی که وجود دارد مربوط به نماینده امامی و از طرف پویان آدان بوده است.

وی گفت: اسم اصلی مدرسی علیرضا مدرسیه است. ما سندی رو می‌کنیم که نشان می‌دهد خود راهبرد پویان به هرمز پاسارگاد نامه زده و مهر دبیرخانه هرمز پاسارگاد نیز بر آن خورده است و مدرسی را برای پیگیری امور اداری می‌فرستد و ذیل پرفورم‌ها را مدرسی امضا کرده و تطابق کامل با خط و امضای وی دارد.

نماینده دادستان اظهار کرد: مدرسی در شرکت‌های بی بضاعت قیر را تحویل گرفته است.

نماینده دادستان گفت: گفتند که قهرمانی تلاش کرده که ما را در پرونده بانک رفاه بگنجاند در آنجا. در نمودار درختی روشن است، به صراحت اعلام می‌شود افرادی که با شبکه بانک رفاه ارتباط داشتند آقای امامی و حاجیان بودند. حاجیان احضار شد و امامی نیز در آنجا تحت عنوان پولشویی مطرح بود.

وی در ادامه با اشاره به حضور مدیر رسانه‌ای امامی در جلسه دادگاه گفت: مدیر رسانه‌ای امامی از محل تسهیلات پول دریافت کرده است. در جلسه حضور دارد و ده‌ها فیلم علیه دادسرا تولید می‌کند.

قهرمانی با اشاره به اقدام به دور از اخلاق متهم امامی برای کنار گذاشته شدن خودش از پرونده گفت: امامی یک اقدام غیر اخلاقی بزرگی که انجام داد این بود که برای اینکه پای بنده را از پرونده بیرون کند یک اتهامی را به من زده است. من سه چهار ماه کار را تعطیل کردم و از همه قضات و ضابطان خواستم که به خاطر احترام کرسی قضاوت این موضوع با سختگیری تمام بررسی شود. در ادامه با جمعی از بازپرسان و ضابطان از خود امامی پیگیر این موضوع شدیم که گفت منظورم تو نبودی بلکه پسر دایی تو بوده است گفتم کیست، اما تاکنون هیچ چیز ارائه نکرد.

وی افزود: هرکاری کردند تا فقط قهرمانی نباشد.

نماینده دادستان گفت: در خصوص همسر دوم که گفته شد ماشین وی توقیف شده در سال ۹۲ زمانی که این شخص همسر امامی نبود پول‌هایی به حساب وی می‌رفته و ذی نفع بوده است. این شخص متهم به پولشویی است.

قهرمانی بیان کرد: در دوره اول بازداشت امامی نزدیک به عید سال ۹۶، عطوفت به خرج دادیم و تصمیم گرفتیم که امامی را چنانچه وثیقه بگذارد و رد مال انجام دهد آزاد کنیم و برای فوریت ۸ سند به نام مادر، پدر و خواهر خود تحت عنوان ملک مرغوب در تهران در دفترخانه به شرکت توسعه ساختمان سرمایه وکالت دادند. امامی را آزاد کردیم که در آن زمان من نبودم. مدتی گذشت تا اینکه شهریور سال ۹۶ من به پرونده آمدم و شروع به بررسی کردم تا ببینم اموال منتقل شده است یا خیر. در ادامه مدیر عامل شرکت توسعه ساختمان را خواستیم و گفتم چرا پیگیری نکردی و چرا منتقل نشده است که در پاسخ گفتند امامی اصول اسناد را نمی‌دهد.

وی اظهار کرد: در ادامه به امامی گفتیم که چرا اصول اسناد را نمی‌دهی که گفت دست آقای الف است تماس گرفتیم که گفتند دست ما نیست و ما هیچ رسیدی ندادیم. در ادامه امامی گفت دست درویش است، اما او نیز گفت دست وی نیست.

نماینده دادستان افزود: به همین دلیل به دفترخانه‌ای که وکالت‌ها در آن انجام شده بود نامه زدیم دفترخانه در پاسخ به نامه ما نامه زد و مشخص شد که خط و امضای امامی بود و اصول اسناد دست خودش است و داشت بازی می‌کرد.

قهرمانی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در خصوص تخلفات بورسی ما فعلا اتهامی متوجه نکردیم، اما گزارشاتی به ما رسیده و فعلا ورود نکردیم.

وی با اشاره به تبانی محسن دلاویز و محمد امامی گفت: مهدی محمدی به دستور امامی ملکی را به دلاویز منتقل کرده است امامی ادعا کرد که دلاویز در زمان ضمانت نامه‌ها مدیر عامل نبوده و تبانی منتفی است، اما امامی در شرکت‌های صندوق ذخیره فرهنگیان که کارگزار شدند و از هرمز پاسارگاد که قیر گرفتند مدیر عامل نفت پاسارگاد دلاویز بود و تبانی‌ها از آنجا شروع شد.

نماینده دادستان اظهار کرد: پدیدار شناسی ما از علیرضا ف از ذات غارتگری وی در بانک‌های ملت، رفاه، مسکن و سرمایه با شرکت‌های صوری حکایت دارد که باید ۲۰ هزار نفر مشغول به کار می‌شدند این شخص برای تمامی شرکت‌های بی بضاعت در زمان سررسید تسهیلات اعلام ورشکستگی گرفته است. ما می‌گوییم که شما چگونه با پول‌های مردم رفته‌اید قیر گرفته‌اید و چرا پس نمی‌دهید.

قهرمانی بیان کرد: به یک سریالی اشاره شد و گفته شد که این سریال از نقاط قوت امامی بود است، اما مالک آن سریال معلمان و فرهنگیان هستند و سرمایه گذار آن میر سعید حسینی است.

وی اظهار کرد: می‌گویند غندالی قربانی مبارزه با فساد است غندالی علیه هدایتی و جهانبانی اقدامات زیادی کرد، اما در پرونده‌هایی همچون مولی الموحدین مربوط به علیرضا موحدی که از کشور متواری شد امامی و شرکت‌های کارتن خواب از متهمان هستند.

وی گفت: می‌گویند بانک سرمایه زیان ده شده، اما پول‌هایی توسط شرکت‌های بی بضاعت رفته و نیامده از طرفی بانک باید سود سپرده گذاران را بدهد این در حالی است که پول‌های بانک را به امامی داده‌اند. از طرف دیگر بانک مرکزی بانک‌ها را موظف می‌کند که به اندازه ضمانت نامه‌های بدون پشتوانه در بانک مرکزی ذخیره کنند.

نماینده دادستان گفت: آقایان بانک سرمایه را به آتش کشیدند و این حاصل اقدامات امامی و تیم وی است.

قهرمانی گفت: آقایان می‌گویند مدیران عامل صلاحیت فنی داشتند بله در بخش‌هایی نداشته اند، اما در جایی که بانک مرکزی ایراد می‌گرفته امامی به دفتر آن نماینده مجلس می‌رفته و از طریق آن لابی می‌کرده که فرد مورد نظر انتصاب شود و عکس آن را نیز داریم.

نماینده دادستان افزود: در تاریخ ۱۸.۱.۹۵ اقای ف به امامی پیغام می‌دهد گزارشی که برای پلیس اقتصادی تهیه کردم برای اجازه صدور به خانی دادم و الان سرهنگ چند بار زنگ زده یک گزارش هم که سازمان بازرسی میخواست تهیه کردم. با توجه به گزارشی که اقای ف تهیه کرده بود دادیار اظهار نظر وثیقه را نپذیرفت.

وی در بخش پایانی سخنان خود خطاب به متهم امامی گفت: شما فقط بانک سرمایه را خالی نکرده اید بلکه صندوق ذخیره فرهنگیان را نیز خالی کردید این در حالی است که خیلی از سپرده گذاران بانک سرمایه از معلمان هستند.

در این بخش از جلسه دادگاه قاضی مسعودی مقام ضمن اعلام ختم جلسه دادگاه گفت: جلسه بعدی شنبه ۱۰ آبان راس ساعت ۸:۳۰ برگزار خواهد شد و سعی می‌کنیم از سایر متهمان نیز تحقیق انجام شود.

گفتنی است، برای پوشش هشتمین جلسه رسیدگی به اتهامات محمد امامی و دیگر متهمان این پرونده، نمایندگان رسانه‌های مختلف همانند جلسات قبل حضور داشتند.

از نمایندگان رسانه‌های رکنا، تسنیم، مهر، جوان، آنا، جام‌جم، راه دانا، موج، باشگاه خبرنگاران، نسیم، میزان، ایسنا، ایرنا، فارس، مشرق، دانشجو و ایلنا دعوت بعمل آمد و لواسانی مشاور رسانه ای متهم امامی نیز در دادگاه حضور داشت.

انتهای پیام/ا

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, از نمایندگان رسانه‌های رکنا، تسنیم، مهر، جوان، آنا، جام‌جم، راه دانا، موج، باشگاه خبرنگاران، نسیم، میزان، ایسنا، ایرنا، فارس، مشرق، دانشجو و ایلنا دعوت بعمل آمد و لواسانی مشاور رسانه ای متهم امامی نیز در دادگاه حضور داشت., راه دانا,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه