اخبار داغ

رئیس مرکز نوآوری موسسه علمی رزمندگان:

اولین کتاب هوشمند تعلیم و تربیت ایران آماده ورود به بازار

اولین کتاب هوشمند تعلیم و تربیت ایران آماده ورود به بازار
مجموعه کتاب دانوین که با رویکرد ایجاد تحول آموزشی بر مبنای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و با هدف علاقه مندی دانش آموزان به علوم مختلف و جلوگیری از حافظه محوری تالیف و تولید شده است به زودی رونمایی خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛مجموعه کتاب دانوین که با رویکرد ایجاد تحول آموزشی بر مبنای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و با هدف علاقه مندی دانش آموزان به علوم مختلف و جلوگیری از حافظه محوری تالیف و تولید شده است به زودی رونمایی خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
به گفته رئیس مرکز نوآوری موسسه علمی رزمندگان نخستین کتاب هوشمند تعلیم و تربیت ایران برای دانش‌آموزان و معلمین سراسر کشور،  توسط موسسه علمی رزمندگان تولید و در فصل پاییز ارائه خواهد شد.
,
 
,
 سید حسام نوربخش با بیان اینکه در فاز اول پروژه دانوین تهیه و تولید 6 عنوان کتاب در پایه های تحصیلی ششم تا دهم برنامه ریزی شده است، افزود: مجموعه کتاب دانوین با رویکرد ایجاد تحول آموزشی بر مبنای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش ، تالیف و تولید شده است و برای تأثیرگذاری بیشتر و یادگیری مفهومی علوم ،  بیش از 5 هزار دقیقه ویدئوی آموزشی منحصر به فرد پیرامون مباحث مطرح شده در کتاب توسط تیم متخصص تهیه و تولیدشده است.
,
 
,
وی با تأکید بر اینکه حجم زیادی از محتوای تکمیلی با هدف تعمیق بیشتر مفاهیم درسی، علاقه مندی دانش‌آموزان به علوم مختلف و جلوگیری از حافظه محوری همراه با کتاب دانوین ارائه می شود تصریح کرد: محتوای تولید شده که در هماهنگی کامل با سرفصل های کتاب درسی است، مفاهیم تئوری و غیر قابل لمس برای دانش آموزان را از طریق آزمایشات عملی و کاربردی ملموس خواهد کرد.
,
 
,
رئیس مرکز نوآوری موسسه علمی رزمندگان در خصوص ویژگی منحصر بفرد مجموعه دانوین تأکید کرد: دانوین تلفیق محتوای مکتوب و محتوای الکترونیکی با بهره گیری از آخرین تکنولوژی های روز دنیا مبتنی بر واقعیت افزوده (AR) ، از طریق اپلیکیشن همراه کتاب است.
,
 
,
نوربخش افزود: تصاویر جذاب ، متن ساده و روایی، امکان اشتراک گذاری محتوا و تعامل دانش آموزان ، ارائه رویه های آموزشی و ایجاد شبکه علمی آموزشی از دیگر ویژگی های این کتاب است که مطالعه و یادگیری را برای مخاطبین لذت بخش و جذاب خواهد کرد.
,
 
,
به گفته وی بیش از 50  نفر از معلمین نخبه کشور به سرپرستی علی عبدالعالی دانشیار دانشگاه علم و صنعت و فعال در حوزه آموزش های نوین، در تالیف و تولید این محتوا فعالیت دارند که در کنار سایر متخصصین حوزه تکنولوژی آموزشی یک تیم 100 نفره را تشکیل می دهند.
,
 
,
نوربخش با بیان اینکه 18 عنوان دیگر از مجموعه کتاب های دانوین تا پایان سال تحصیلی جاری تهیه و تولید خواهد شد خاطر نشان کرد: هدف پروژه دانوین صرفا تولید یکسری محتوای ویدئویی و ارائه کتاب هوشمند نیست و در واقع دانوین به عنوان یک اَبَر پروژه و پلتفرمی جهت ایجاد جریان آموزشی نوین در کشور قلمداد خواهد شد .
,
 
,
رئیس مرکز نوآوری موسسه علمی رزمندگان تأکید کرد: دانوین از زیرساختی ترین پروژه های مرکز نوآوری موسسه رزمندگان است که ان‌شاء الله با مشارکت سایر فعالان و استارتاپ های آموزشی ، به یک جریان ساز در نظام تعلیم و تربیت کشور تبدیل خواهد شد.
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه