اخبار داغ

دانا گزارش می‌دهد؛

کدهای رئیس فدراسیون از گزینه نهایی سرمربی تیم ملی والیبال/ «آلکنو» هفته بعد معرفی می شود؟

کدهای رئیس فدراسیون از گزینه نهایی سرمربی تیم ملی والیبال/ «آلکنو» هفته بعد معرفی می شود؟
با توجه به کدهایی که داورزنی در مصاحبه امروز خود داده، به نظر می رسد که مربی روس انتخاب نهایی و قطعی سرمربیگری تیم ملی والیبال است.
[

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ داستان کشدار و طولانی انتخاب سرمربی تیم ملی والیبال ظاهرا به نقطه پایانی نزدیک می شود. تیمی که بعد از فسخ قرارداد با ایگور کولاکوویچ سرمربی صربستانی در فروردین ماه امسال تا به امروز سرمربی خود نشناخته و هنوز به دنبال سبک و سنگین گزینه ها بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

در این میان فدراسیون والیبال چندین جلسه کارشناسی با اهالی والیبال و کارشناسان، کمیته فنی و هیات رئیسه برگزار کرده تا در این مسیر بتواند بهترین انتخاب را داشته باشد.

,

بعد از رفتن ایگور فدراسیون والیبال در ابتدا 10 گزینه را برای هدایت تیم ملی کاندیدا کرد که بعد از بررسی های انجام شده این لیست غربال و به 5 نفر رسید و در نهایت 3 گزینه نهایی انتخاب شدند.

,

ولادیمیر آلکنو روس، دنیله کاستلانی آرژانتینی و فردیناندو دی‌جورجی ایتالیایی گزینه های نهایی فدراسیون والیبال هستند و سرمربی تیم ملی از بین این سه گزینه انتخاب خواهد شد. انتخابی که رئیس فدراسیون والیبال نوید آن را در هفته آینده داده است.

,

, ,

داورزنی: مربی تیم ملی تا هفته آینده انتخاب می شود

, داورزنی: مربی تیم ملی تا هفته آینده انتخاب می شود,

محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال در ارتباط با گزینه های هدایت تیم ملی گفت: بر اساس تصمیماتی که کمیته فنی فدراسیون گرفت با 5 مربی تراز اول دنیا وارد مذاکره شدیم که از این تعداد به 3 مربی روس، آرژانتینی و ایتالیایی رسیدیم. از مربی روس و آرژانتینی برنامه ها را گرفته ایم. مربی ایتالیایی قرار بود هفته گذشته برنامه اش را ارائه دهد که هنوز این اتفاق نیفتاده است؛ البته این مربی در حال رصد وضعیت والیبال ایران است. با توجه به شرایط عمومی کشور، مربی که برای تیم ملی انتخاب می شود قرار است از فروردین ماه در کشورمان حضور عملی داشته باشد. اکثریت تیم هایی که در المپیک هستند، اکنون کار باشگاهی می کنند و زیر نظر مربیان باشگاهی هستند.

,

داورزنی افزود: مربی که انتخاب می شود باید نسبت به بازیکنان شناخت داشته باشد. اکنون مربیانی که مدنظر ما هستند آنالیز کامل 30 بازیکن ما را دارند. المپیک میدان بزرگی است و جایی برای جوانگرایی نیست؛ بنابراین شرایطی که داریم اصلاً نگران کننده نیست.

,

وی در پاسخ به این سوال که شانس کدام مربی برای هدایت تیم ملی بیشتر است، عنوان کرد: اکنون ما بین مربی روس و آرژانتینی باید یک نفر را انتخاب کنیم که این تصمیم را با مشورت کمیته فنی انجام می دهیم. انشالله در هفته آینده جلسه ای برگزار می شود  و مربی تیم را انتخاب می کنیم.

,

, ,

سه کاندیدا با رزومه های متفاوت

, سه کاندیدا با رزومه های متفاوت,

 

,

ولادیمیر آلکنو گزینه روسی در تیم‌های تورز فرانسه، دینامو و زنیت‌کازان روسیه مربیگری کرده و مدتی هم سرمربی تیم ملی والیبال روسیه بوده است. یک قهرمانی المپیک، یک قهرمانی جام جهانی، یک قهرمانی لیگ جهانی، یک قهرمانی جام ملت‌های اروپا، پنج قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا، یک قهرمانی باشگاه‌های جهان، ۱۰ قهرمانی لیگ روسیه و ... از جمله افتخارات این مربی سرشناس است.

,

فردیناندو دی‌جورجی که در تیم‌های لوبه، پروجا و والنتیا ایتالیا، فاکل روسیه و زاکسا و یاستربسکی لهستان حضور داشت. وی تنها یک تجربه ملی دارد و در دوره کوتاهی هدایت تیم ملی والیبال لهستان را برعهده گرفت. از جمله افتخارات وی می‌توان به ۳ قهرمانی لیگ، ۴ قهرمانی جام حذفی، ۴ سوپرجام، یک قهرمانی باشگاه‌های اروپا، ۲ قهرمانی چلنج کاپ اروپا، یک قهرمانی باشگاه های جهان و ... اشاره کرد.

,

دنیله کاستلانی در تیم‌های پروجا ایتالیا، اسکرابلچاتوف، زاکسا و ایندکپول لهستان، تائوباته برزیل به عنوان سرمربی فعالیت کرد و سابقه حضور در تیم‌های ملی لهستان، آرژانتین و فنلاند را هم در کارنامه دارد. یک قهرمانی جام ملت‌های اروپا، یک قهرمانی پان آمریکن، یک قهرمانی چلنج کاپ اروپا، یک قهرمانی لیگ برزیل، ۳ قهرمانی لیگ لهستان، یک قهرمانی لیگ آرژانتین، یک قهرمانی جام واگنر و ... موفقیت‌هایی بود که کاستلانی به دست آورده است.

,

, ,

آلکنو معرفی می شود؟

, آلکنو معرفی می شود؟,

از مدتها پیش بحث حضور ولادیمیر آلکنو روس در تیم ملی والیبال ایران شنیده می شود. این مربی پرافتخار در میان گزینه های نهایی فدراسیون بهترین کارنامه را دارد و به نظر فدراسیون والیبال روی او به جمع بندی رسیده.

,

آلکنو نیز در مصاحبه های پراکنده و قطره چکانی خود از تماس فدراسیون ایران و مذاکرات ابتدایی پرده برداشته و ظاهرا بی میل نیست که المپیک توکیو را با ایران تجربه کند.

,

با توجه به کدهایی که داورزنی در مصاحبه امروز خود داده، به نظر می رسد که این مربی روس انتخاب نهایی و قطعی فدراسیون است و مذاکرات با وی به نقطه مثبتی رسیده و قرار است این روس پرافتخار سرمربی آتی تیم ملی ایران باشد. انتخابی که به نظر می رسد قطعی شده و با توجه به جمیع جهات خیرالموجودین باشد و باید همانطور که داورزنی گفته از فروردین سال آینده منتظر حضور او در ایران باشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه