اخبار داغ

رئیس هیات نابینایان استان اصفهان:

فعالیت 500 ورزشکار نابینا در اصفهان و محدودیت هایی که کرونا به همراه داشته است

فعالیت 500 ورزشکار نابینا در اصفهان و محدودیت هایی که کرونا به همراه داشته است
رئیس هیات نابینایان استان اصفهان گفت: در استان اصفهان حدود 500 ورزشکار حرفه ای، نیمه حرفه ای و مبتدی داریم که علی رغم کمبود امکانات در سال های 97 و 98 هیات نابینایان اصفهان در کشور رتبه اول را به دست آورد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی فیاض در گفت و گو با خبرنگار صاحب نیوز اظهار کرد: در شرایط کنونی و با توجه به شیوع بیماری کرونا، هیات نابینایان با محدودیت هایی رو به روست؛ در سه رشته شطرنج، گلبال و دو میدانی  تا دو هفته پیش به صورت آمادگی جسمانی تمرین وجود داشت که با توجه به شرایط کنونی فعلاً تعطیل شد؛ مجدداً در رشته دو میدانی با توجه به آمادگی برای اعزام به اردوی تیم ملی تمرینات از سرگرفته شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

رئیس هیات نابینایان استان اصفهان تصریح کرد: نابینایان در جهان 14 رشته ورزشی داشته که در ایران حدود 10 رشته از آن فعال است و اصفهان نیز در هشت رشته ورزشکار دارد.

,

وی افزود: در حال حاضر و با توجه به شرایطی که این رشته دارد در استان اصفهان هفت شهرستان فعال است؛ که یک یا دو رشته فعال دارند اما در خود اصفهان با توجه به امکاناتی که وجود دارد و همچنین دسترسی ورزشکاران به آن راحت تر است، هشت رشته فعال است.

,

فیاض ادامه داد: در استان اصفهان حدود 500 ورزشکار حرفه ای، نیمه حرفه ای و مبتدی داریم که علی رغم کمبود امکانات  در سال های 97 و 98 هیات نابینایان اصفهان در کشور رتبه اول را به دست آورد.

,

رئیس هیات نابینایان استان اصفهان گفت: امسال شرایط متفاوت است و بسیاری از مسابقات به صورت مجازی برگزار می شود و سلامت ورزشکاران اهمیت بسیار زیادی دارد و در اولویت است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه