اخبار داغ

مدیر شبکه ایران کالا:

برنامه پیش گشایش، تحلیل بازار بورس و بررسی تحولات موثر/ شبکه ایران کالا بستری برای ارائه تحلیل و آموزش بورس

برنامه پیش گشایش، تحلیل بازار بورس و بررسی تحولات موثر/ شبکه ایران کالا بستری برای ارائه تحلیل و آموزش بورس
زابلی زاده مدیر شبکه ایران کالا گفت: از شنبه تا چهار شنبه برنامه پیش گشایش با ارائه تحلیل بازار در ساعات پایانی روز گذشته و تحولات موثر در بازار بورس راس ساعت 8:30، برنامه به وقت تحلیل درقالب گفتگوهای تخصصی بازار سرمایه راس ساعت 10 و 16 و آموزش بورس در روزهای یکشنبه و سه شنبه راس ساعت 13:40 با حضور کارشناسان از محل سازمان بورس به روی آنتن می رود.
[

زابلی زاده مدیر شبکه ایران کالا در گفتگو با شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ گفت: شبکه تلویزیونی ایران کالا از سال 96 و در زمانی که تولید ملی و کالای ایرانی به صورت جدی نیازمند حامی رسانه ای بود، با نظر ریاست ارجمند سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی فعالیت خود را آغاز نمود و در چارچوب اقتصاد مقاومتی، حمایت و تبلیغ کارای ایرانی را در دستور کار قرار داد. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
مدیر شبکه ایران کالا گفت: هم اکنون نیز با توجه به اشتیاق روز افزون مردم به بازارهای سرمایه که با رشد ضریب نفوذ نیز همراه بوده است و دغدغه مسئولین بر حمایت از حقوق سرمایه گذاران و ارتقاء سطح اطلاع رسانی و توسعه فرهنگ سرمایه گذاری، شبکه ایران کالا از طرف آقای دکتر عسکری ماموریت یافت تا در یک بستر حرفه ای تلویزیونی، به این حوزه نیز وارد شود.
,
 
,
 
,
وی ادامه داد: در همین راستا پس از برگزاری از نشست های مشترک مدیران و مسئولین رده بالای سازمان صداوسیما و سازمان بورس، مقرر شد شبکه تلویزیونی ایران کالا با حفظ ماموریت اصلی خود یعنی تبلیغ و حمایت از کالا و تولیدکننده ایرانی شامل بنگاههای کوچک و متوسط و همچنین رشد و ارتقاء تولید داخلی و برندسازی، موضوع مهم بورس را نیز به شکل جدی در دستور کار داشته باشد. 
,
 
,
 
,
زابلی زاده اظهار داشت: لذا سازمان صداوسیما به دلیل اهمیت موضوع بورس که در شرایط حساسی قرار دارد، اعتبار رسانه‌ای خود را به میدان آورد و سازمان بورس نیز متعهد گردید تا با معرفی کارشناسان و متخصصان این حوزه، اخبار، اطلاعات و تحلیل بازار سرمایه را توسط کارشناسان خبره از محل استودیوی شبکه ایران کالا ارائه نموده و به عبارت دیگر شبکه ایران کالا بستر مناسبی را برای ارائه تحلیل و آموزش بورس در اختیار این سازمان قرار دهد. 
,
 
,
 
,
وی با اشاره به برنامه پیش گشایش گفت: جهت اجرایی شدن طرح از 15 روز پیش فعالیت مقدماتی در قالب ارائه اطلاعات به صورت زیرنویس آغاز شد و هم اکنون نیز از شنبه تا چهار شنبه برنامه پیش گشایش با ارائه تحلیل بازار در ساعات پایانی روز گذشته و تحولات موثر در بازار بورس راس ساعت 8:30، برنامه به وقت تحلیل درقالب گفتگوهای تخصصی بازار سرمایه راس ساعت 10 و 16 و آموزش بورس در روزهای یکشنبه و سه شنبه راس ساعت 13:40 با حضور کارشناسان از محل سازمان بورس به روی آنتن می رود. 
,
 
,
 
,
مدیر شبکه ایران کالا در پایان گفت: انشاءا... با یک شیب مناسب نیز سایر محتوای مورد نیاز این حوزه به صورت بغل‌نویس و... به سمع و نظر علاقه مندان خواهد رسید تا رسانه ملی نیز به سهم خود حمایت لازم از این موضوع مهم کشور را به عمل آورد. امید است همانطور که با برنامه ریزی صورت گرفته و تولید برنامه‌های جدید و مخاطب پسند شاهد افزایش مخاطبان عام و خاص این شبکه بوده ایم، این اقدام نیز مورد پسند واقع شده و محتوای مورد نیاز را در اختیار آنان قرار دهد.
,
 
,
انتهای پیام/
,
 
,
نویسنده: روح اله گودرزی
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه