اخبار داغ

معاون ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه خبرداد:

تعطیلی یک هفته ای باشگاه های ورزشی در کرمانشاه

تعطیلی یک هفته ای باشگاه های ورزشی در کرمانشاه
جلال عزیزی, معاون ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: از روز دوشنبه به مدت یک هفته تمام فعالیت های باشگاه های ورزشی ممنوع اعلام شد و اگر از سوی باشگاه های ورزشی تخلفی صورت گیرد با آنها برخورد خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جلال عزیزی در گفتگو با خبرنگار  شبکه اطلاع رسانی مرصاد ،  با اشاره به فعالیت ۴۰۰ باشگاه ورزشی در سطح شهر کرمانشاه اظهار داشت: براساس دستورالعمل های ابلاغ شده از سوی ستاد مقابله با کرونای استان محدودیت هایی برای فعالیت برخی صنوف و واحدها در نظر گرفته شده که این محدودیت ها شامل فعالیت باشگاه های ورزشی نیز می شود.

معاون ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه افزود: از روز دوشنبه به مدت یک هفته تمام فعالیت های باشگاه های ورزشی ممنوع است و همه باشگاه های که در رشته های مختلف ورزشی و نیز پربرخورد از جمله بوکس، کاراته، تکواندو، کشتی و .... به مدت یک هفته تعطیل هستند.

این مسئول خاطر نشان کرد: همه محدودیت ها ابلاغ شده است و با توجه به شرایط کرونایی قریب به اتفاق باشگاه داران همکاری لازم را داشتند و نسبت به تعطیلی اقدام کردند.

عزیزی تصریح کرد: به جهت نظارت کامل بر اجرایی شدن مصوبه تعطیلی باشگاه های ورزشی ۳ گروه بازرسی ویژه شهر کرمانشاه و نیز در هر شهرستان یک گروه بر باشگاه های ورزشی نظارت می کنند.

وی گفت: اگر از سوی باشگاه های ورزشی تخلفی صورت گیرد برخورد لازم با آنها صورت خواهد گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصاد,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه