اخبار داغ

عدم راه‌اندازی دکل ایرانسل صدای مردم دهستان "شیتاب" لنده را درآرود

عدم راه‌اندازی دکل ایرانسل صدای مردم دهستان "شیتاب" لنده را درآرود
در روستای "شیتاب" مرکز بخش موگرمون در شهرستان لنده کمتر از یک سال از نصب پایه‌ها و تجهیزات دکل ایرانسل می‌گذرد ولی هنوز به بهره‌برداری نرسیده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس، توسعه فناوری به‌خصوص توجه به زیرساخت‌های ارتباطی و اینترنت در روستاها یکی از ضرورت اساسی بعد از خدمات زیرساختی برای ماندگاری در روستاها است تا از مهاجرت ساکنان آنان جلوگیری شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

اپراتورهای مختلف در طول سال‌های گذشته با توسعه زیرساخت‌های ارتباطی خود در حوزه‌های مختلف به‌دنبال ارتقای سطح کمی و کیفی شبکه‌های تلفن همراه هستند که در برخی موارد گوی سبقت را از همدیگر می‌ربایند و با تبلیغات خود همواره خود را بهترین به مخاطبان القا می‌کنند.

,

روستای شیتاب مرکز بخش موگرمون در شهرستان لنده است کمتر از یک سال از نصب پایه‌ها و تجهیزات دکل ایرانسل در این روستا می‌گذرد ولی هنوز به بهره‌برداری نرسید.

,

این در حالی است که مردم این مرکز بخش بارها به مسئولان حوزه مخابرات در سطح شهرستان و استان مراجعه کردند که هربار وعده‌ای برای راه‌اندازی می‌دهند که دوباره به وادی فراموشی سپرده می‌شود.

,

آسودی از ساکنین روستای شیتاب گفت: سال گذشته مسئولان حوزه مخابرات از راه‌اندازی دکل اپراتور ایرانسل خبرداده بودند که زحمت کشیده و دکل و تجهیزات را نصب کردند ولی متاسفانه هنوز به بهره‌برداری نرسید.

,

وی افزود: قرار بود بعداز آنتن‌دهی و اینترنت روستای مال ملا بحث مشکلات اینترنت دهستان شیتاب را در دستور کار قرار دهند که تاکنون این مشکل رفع نشده است و همین مسئله باعث نگرانی شهروندان باتوجه به بحث تعطیلی مدارس و استفاده از نرم‌افزار شاد این مهم را دوچندان کرده است.

,

گفتنی است دهستان شیتاب شامل چندین روستا ازجمله روستاهای مونه، آبزالو، بونه آبزا، مله شیتاب، سرتنگ شیتاب است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه