اخبار داغ

رئیس سازمان غذا و دارو:

انتساب داروهای کشف شده در عراق به ایران توطئه بین‌المللی بود

انتساب داروهای کشف شده در عراق به ایران توطئه بین‌المللی بود
رئیس سازمان غذا و دارو گفت: کامیون‌های داروهایی که به عراق ترانزیت شدند به هیچ وجه ایرانی نبوده‌اند، محموله‌های دارویی از کشورهای مختلف بوده‌اند و انتساب این داروها به ایران یک توطئه بین‌المللی از طرف دشمنان نظام است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدرضا شانه ساز روز چهارشنبه افزود: به هیچ وجه داروهایی که در عراق کشف شده ایرانی نبوده است. من این اخبار را یک توطئه بین المللی می دانم. وقتی یک خبر عمدتا و صرفا از شبکه های معاند جمهوری اسلامی پخش می شود و متاسفانه در شبکه های داخلی هم می چرخد و این شبکه ها یک کلمه درباره تحریم های دارویی و تحریم های تجهیزات پزشکی علیه ایران خبری منتشر نمی کند و بعد درباره چنین خبر دروغی این قدر وقت می گذارد واقعا جای تعجب دارد که چرا عده ای باور می کنند وقتی می بینند معاندین و دشمنان نظام روی این خبر مانور می کنند.

رئیس سازمان غذا و دارو تاکید کرد: این محموله دارویی اصلا به ایران مربوط نمی شود، یکسری اقلامی از کشورهای مختلف بوده که از طریق ایران به عراق تزانزیت شده است، گزارش گمرگ هم این موضوع را تایید کرده است.

وی گفت: محموله دارویی که به عراق رفته از کشورهای مختلف بوده، یک بخشی از آن از ترکیه بوده، بخشی اقلام دامی بوده و از شرق آسیا آمده، بخشی از آن هندی بوده و از جنوب آسیا آمده بود و این موضوعی است که گمرگ اعلام کرده است.

شانه ساز افزود: از زمان اعلام این خبر دروغ، بارها شفاف به مردم اعلام کردیم که این خبر صحت ندارد. ما در یک جنگ اقتصادی هستیم و چندین سال است با تحریم ها دست و پنجه نرم می کنیم، در دوران کرونا، دارو و تجهیزات پزشکی مورد نیاز بیماران را با سخت ترین شرایط تامین کرده ایم و اجازه ندادیم بیماران دچار آسیب شوند و اگر قرار باشد در چنین شرایطی مردم حرف رادیوها و رسانه های بیگانه را باور کنند، واقعا غم انگیز است.

هفته گذشته مسئولان عراق اعلام کردند که ۱۹ کامیون حامل اقلام دارویی را در این کشور کشف کرده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه