اخبار داغ

رئیس پلیس امنیت عمومی ایلام؛

دستگیری پزشک قلابی طب سنتی در ایلام

دستگیری پزشک قلابی طب سنتی در ایلام
علی جمشیدپورگفت: پزشک طب اسلامی سنتی اقدام به مداوا بیماران مراجعه کننده و تجویز دارو‌های گیاهی و حیوانی برای آن‌ها به صورت غیر قانونی می‌کرد، دستگیر شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ایلام بیدار، سرهنگ "علی جمشیدپور"، رئیس پلیس امنیت عمومی استان ایلام گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه فردی با معرفی خود به عنوان پزشک طب اسلامی سنتی اقدام به مداوا بیماران مراجعه کننده و تجویز دارو‌های گیاهی و حیوانی برای آن‌ها به صورت غیر قانونی می‌کند بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایلام بیدار,

وی اظهار کرد: متهم به شهروندان و مشتریانش اینگونه دلگرمی می‌داده که می‌تواند در طول مدت یک تا ۶ ماه کلیه بیماری‌های صعب‌العلاج و حتی جسمی، حرکتی، روحی و حتی نازائی را از طریق ماساژ درمانی، روانشاسی، تجویز داروی گیاهی بهبود بخشد.

,

رئیس پلیس امنیت عمومی استان ایلام گفت: فرد شیاد با اخذ مبالغ میلیونی از تعدادی بسیاری کثیری از شهروندان ایلامی و حتی بیمارانی از سایر استان‌ها، برای درمان بیماران مبتلا به بیماری‌های جسمی، نازایی، روحی، حرکتی و ... مقداری داروی تقلبی تجویز که سبب تشدید بیماری آن‌ها شده است.

,

وی ادامه داد: برای جلوگیری از اقدامات مشابه این فرد در سطح استان بلافاصله ماموران با شناسایی محل اختفای متهم و کسب دستور مرجع قضائی، وی را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

,

سرهنگ جمشیدپور خاطر نشان کرد: در بازرسی از محل فعالیت متهم مقادیر بسیار زیادی داروی تقلبی، سنگ‌ها و دست نوشته‌ها و استخوان حیوانات برای رمالی، کشف و این مکان با دستور مرجع قضایی پلمب شد.

,

رئیس پلیس امنیت عمومی استان با اشاره به اینکه متهم بعد از تشکیل پرونده با هماهنگی مقام قضائی روانه زندان ایلام شد، از شهروندان خواست: فریب اینگونه افراد سودجو را نخورند و در صورت نیاز به پزشک حتما از مراکز معتبر پزشکی و درمانی استفاده کنند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه