اخبار داغ

فرماندار هرسین:

اصناف به اوج گیری کرونا دامن نزنند/ پلمب واحدهای صنفی متخلف

اصناف به اوج گیری کرونا دامن نزنند/ پلمب واحدهای صنفی متخلف
عبادالله کنجوریان, فرماندار هرسین گفت: بر اساس مصوبات ستاد مقابله با کرونا اصنافی که نسبت به تعطیلی واحدهای خود اقدام نکنند توسط اکیپ نظارت بر مشاغل و اصناف پلمب خواهند شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیوانگاه، عبادالله کنجوریان پیش از ظهر امروز در ابتدای این جلسه ضمن انتقاد از عدم رعایت هشدارهای بهداشتی توسط تعدادی از اصناف شهرهای هرسین و بیستون طی سخنانی اظهار داشت: با توجه به درخواست های مکرر شهروندان و مصوبات ستاد مقابله با کرونا این واحد ها توسط اکیپ نظارت بر مشاغل و اصناف پلمب خواهند شد.

فرماندار  هرسین تصریح کرد: عبور از وضعیت قرمز تبعات جبران ناپذیری به همراه خواهد شد و باید با همکاری همشهریان ایثارگر و اصناف فداکار از اپیدمی هر چه بیشتر کرونا جلوگیری کنیم.

وی از قاریان مجالس ترحیم خواست با عدم حضور در مراسمات فاتحه خوانی به حقوق شهروندی و سلامت سایر شهروندان احترام بگذارند.

به گفته کنجوریان پلمب واحد های صنفی متخلف و توقیف خودروهای قاریان مجالس ترحیم بر اساس حکم قضایی انجام خواهد شد.

فرماندار هرسین تصریح کرد: به منظور محدود نمودن تردد خودروها در خیابان اصلی شهر هرسین ، حد فاصل میدان آزادی تا میدان جمهوری اسلامی این شهر مسدود شده است.

وی همچنین افزود: با توجه به اوج گیری کرونا و وضعیت قرمز شهرستان هرسین ناوگان حمل و نقل دورن شهری باید با نظارت واحد تاکسیرانی شهرداری از ارائه خدمات به مسافران بدون ماسک جلوگیری کنند و در حین ارائه خدمات پروتکل های بهداشتی را به شدت رعایت کنند.

کنجوریان در ادامه از واحد تاکسیرانی شهرداری خواست گشت های روزانه خود را بصورت مستمر فعال کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ز دیوانگاه,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه