اخبار داغ

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی خبر داد؛

تشکیل پرونده بازار فولاد در کمیسیون اصل نود مجلس/ شفافیت آرای نمایندگان تا پایان سال به نتیجه می‌رسد

تشکیل پرونده بازار فولاد در کمیسیون اصل نود مجلس/ شفافیت آرای نمایندگان تا پایان سال به نتیجه می‌رسد
حجت‌الاسلام پژمانفر گفت: در کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی پرونده‌هایی در موضوع بازار فولاد به صورت جدی تشکیل شده و در این راستا گلوگاه‌های این بازار شناسایی شده و اقداماتی انجام می‌دهیم تا در اقتصاد اثرات مثبتی داشته باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام نصرالله پژمانفر، رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با صبح توس، پیرامون اخلال در نظم عمومی بازار توسط مفسدان اقتصادی و اهمیت ایجاد حساسیت این نوع جرایم اظهار کرد: در جلساتی که با رئیس قوه و مسئولان دستگاه قضایی مطرح شده وچنین موضوعاتی می تواند در قالب لایجه به مجلس منتقل شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی افزود: مجلس شورای اسلامی این آمادگی را دارد که این لوایج را در اسرع وقت بررسی کند تا نگرانی که از جریان فساد ایجاد شده جلوگیری کند و آرامش را برای مردم مهیا کند اما در این راستا نیاز است قوانین اصلاح و تحدید نطر شود و اگر به صورت لایجه ارسال شود اقدام خواهد شد.

,

نماینده مردم مشهد در مجلس ضمن تأکید بر اهمیت مطالبه‌گری در جلسات مختلف گفت: دستگاه قضایی انگیزه لازم را با حضور حجت الاسلام رئیسی برای اقدام دارد و طی نشست هایی با رئیس قوه قضیایه و دیوان عدالت اداری مشکلات و مسائل بخش های مختلف مطرح شده است تا با تعامل و هم‌افزایی اقدام خوبی رقم بزنیم.

,

تشکیل پرونده بازار فولاد در کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی

, تشکیل پرونده بازار فولاد در کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی,

وی با اشاره با ضرورت برداشته شدن فشار اقتصادی از دوش مردم افزود: در مرحله اول اقدام مهمی در مجلس شورای اسلامی برای تصمیم گیری در حوزه مسکن انجام شد و تصمیمی عاجل در رابطه با مالیات بر خانه‌های خالی گرفته شده و موضوع نهاده های دامی و قیمت گذاری پایه ای برای خرید تضمینی اقداماتی در حال شکل گیری است.

,

حجت‌الاسلام پژمانفر تصریح کرد: در کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی پرونده‌هایی در موضوع بازار فولاد به صورت جدی تشکیل شده و در این راستا گلوگاه های آن شناسایی شده و اقداماتی انجام می دهیم تا در اقتصاد اثرات مثبتی داشته باشد.

,

وی با اعلام اینکه پرونده های مشابهی در زمینه قاچاق، پتروشیمی، بورس و ارز در کمیسیون اصل نود تشکیل شده است افزود: البته فعالیت در امورات اقتصادی کمی سخت است و قطعا باید این اقدامات در فضایی آرام انجام شود.

,

طرح شفافیت آرای نمایندگان در مجلس اعلام وصول شده است

, طرح شفافیت آرای نمایندگان در مجلس اعلام وصول شده است,

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه طرح شفافیت آرای نمایندگان در مجلس اعلام وصول شده است خاطرنشان کرد: اصلاحاتی در کمیسیون آیین نامه مجلس در این مورد در حال انجام است.

,

وی افزود: شفافیت آرای نمایندگان موضوع کلی است و نطرات مختلفی در این باره بیان شده و باتوجه به اینکه هر فردی تفسیری از آن دارد باید شفافیت به صورت سیستمی ایجاد شود و اینکه هر مسئولی هر اقدامی داشته باشد و آن را شفافیت بنامد این امر مهم محقق نخواهد شد و حتی ممکن است گاهی این تفاسیر در روند مسائل کشور نیز اخلال ایحاد کند.

,

حجت‌الاسلام پژمانفر ادامه داد: امیدواریم تا قبل از پایان سال جاری این طرح شفافیت آرای نمایندگان به نتیجه برسد.

,

وی با اشاره به اینکه در زمینه ارتفاعات جنوبی مشهد پرونده در حال پیگیری است و متاسفانه در آن فسادی رخ داده که دستگاه هایی نیز همراهی می کنند افزود: باتوجه به اینکه در این پرونده حق مردم و آیندگان مطرح است تا جایی که توان داریم در برابر آن ایستادگی خواهیم کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه