اخبار داغ

در بیانیه سازمان تبلیغات اسلامی در پی اهانت به ساحت مقدس پیامبر اکرم(ص) تاکید شد؛

دشمنان در برنامه کوتاه مدت خود به دنبال حساسیت زدایی از مسلمان و جوامع اسلامی هستند

دشمنان در برنامه کوتاه مدت خود به دنبال حساسیت زدایی از مسلمان و جوامع اسلامی هستند
در بیانیه سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در پی اهانت به ساحت مقدس پیامبر اکرم(ص) تاکید شده است: دشمنان در برنامه کوتاه مدت خود به دنبال حساسیت زدایی از مسلمان و جوامع اسلامی هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در بیانیه ای حمایت مکرون رئیس جمهور فرانسه از نشریه هتاک به وجود نورانی و منور پیامبر اعظم ( ص) را محکوم کرد. در این بیانیه آمده است:

یریدون ان یطفئوا نور الله بافواههم و یاتی الله الا ان یتم نوره ولو کره الکافرون 32 توبه
باسلام و صلوات بر محمد و آل محمد و تبریک و تهنیت عید سعید پیش روی در ماه ربیع الاول و هفته وحدت بر محور نبی ختمی (ص) میلاد مسعود و سراسر فرخنده حضرت رحمه العالمین پیامبر مهرورزی و مهربانی حضرت محمد مصطفی ( ص) به تمامی بشریت بویژه مردم شریف و غیور استان کرمانشاه از اقوام ، مذاهب طوایف، افراد ، اقشار و صنوف مختلف که در عشق و ارادت به محمد رسول الله ( ص ) به عنوان علت خلقت و افلاک و نگین هستی و شمع وجود هستی اتفاق نظر و اجماع دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصاد ,
,
,
,

رسول مهر و محبت که حریص به ایمان اعراب جاهلیت اولی و بدوی بود و آنان را به آقایی جهان در تمدن اسلامی و شکوفایی و آبادانی دنیا و آخرت رساند و امروزه نیز در جاهلیت مدرن باز با جاذبه مهروزی و عدالت تشنگان معنویت و اخلاق را ولو به اهانت به ساحت مقدسش به سمت ایمان رهنمون است و دشمنان احمق در تمدن غرب وحشی به بهانه آزادی بیان به او اهانت و هتک حرمتش میکنند و دهانهایشان میخواهند شعاع نور مهر و محبت ، حق و عدالت، رحمت و رفعتش را خاموش کنند ولی نمی دانند که خدا نور خود را کامل خواهد کرد و شمع وجود هستی کل جهان را روشن خواهد کرد ولو کافران اکراه داشته باشند.

,

پیامبر اعظم (ص) اگر در گذشته خاکروبه بر سر و عمامه مبارکش می ریختند امروز نیز هر روزه هر ساعت شاهد انواعی از اهانت از کاریکاتور و .... استهزاء و تمسخر وجود نورانی و مقدسش هستیم و مظلومیش امروز مضاعف است چرا که آن روز مسلمان یک میلیارد و نیم نبودند و این همه در دنیا کشور و جغرافیا و مملکت و ارتش و دولت مسلمان وجود نداشت ولی متاسفانه به بهانه آزادی بیان هتاکی می شود و دیپلماسی دچار مصلحت اندیشی شده آیم در حالی که عزت حکمت و مصلحت سه اصل اساسی که توامان باید در سیاست خارجی دولت اسلامی اعمال شود .

دشمنان با برنامه هر روزه در اهانت برنامه کوتاه مدت حساسیت زدایی از مسلمان و جوامع اسلامی و بلند مدت برای نجات خود و تمدن غربی در تصرف و تسخیر غرب اروپا و آمریکا بدون خونریزی بدست مسلمان افتاده اند و مانع روند فزاینده گرایش به دین مبین اسلام شوند.

,
,
,

امروز در مهد دموکراسی فرانسه در تمدن غرب وحشی شاهد اهانت مکرر نشریه هتاک شارلی ابدو و از آن بدتر حمایت رئیس جمهور آن کشور از نشریه هتاک هستیم در دو وظیفه جدا برای مردم و دولتمردان متصور است که مردم با اعلام انزجار خویش از هتاکی و حمایت از هتاکی که مصداق عذر بدتر از گناه است نباید خاموش بنشینند و در موضع انفعال مرور حساسیت زدایی در باب مقدسات و حیثیت و شرف خویش که تبلور در وجود مقدس و نورانی رسول مکرم ( ص ) است باشیم.

,

سوالی که باید از سردمداران جبهه استکبار و بویژه رئیس جمهور فرانسه آقای مکرون باید پرسید این است که چگونه آزادی بیان ، هولوکاست خط قرمز آن است اما اهانت به مقدسات یک میلیارد و نیم مسلمان در جهان و میلیونها مسلمان فرانسوی خط قرمز ندارد؟!!!

,

حمایت رئیس جمهور از اقدام هتاکانه نشریه شارلی ابدو رو محکوم میکنیم که هیچ توجیه عقلانی و انسانی ندارد مع الوصف مدیرکل و کارکنان سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه (بعنوان دستگاه متولی فرهنگ دینی ) را محکوم و از مسئولان دولتی و دیپلماسی و همچنین قضایی میخواهیم به عزت حکمت و مصلحت در سیاست خارجی از سوی و دستگاه قضایی و معاون بین الملل قوه قضاییه باگذارندن قوانین در جهان اسلام مانع اقدامات هتاکانه مشابه شوند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه