اخبار داغ

حریرچی خبر داد

جزئیات تسهیلات جدید بیمه‌ای برای درمان بیماران کرونایی/ افزایش میزان ابتلا در هفته‌های آینده

جزئیات تسهیلات جدید بیمه‌ای برای درمان بیماران کرونایی/ افزایش میزان ابتلا در هفته‌های آینده
معاون کل وزیر بهداشت از ارائه تسهیلات بیمه‌ای برای درمان بیماران کرونایی خبر داد و گفت:‌متاسفانه پیش بینی ما این است که تا دو سه هفته آینده روند صعودی ابتلا را خواهیم داشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ایرج حریرچی، معاون کل وزیر بهداشت در اخبار 21 با اشاره به آخرین وضعیت کرونا در کشور، اظهار داشت:با توجه به پیش بینی وزیر بهداشت  در دوسه هفته اخیر تنها 6 درصد تردد اجتماعی کاهش داشته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی ادامه داد: امروز در آمریکا تعداد کشته‌های کرونایی بیش از هزار نفر بوده و در فرانسه نیز 531 نفر کشته شده اند.
,
 
,
معاون کل وزیر بهداشت با اشاره به افزایش تعداد تست‌های تشخیص بیماران کرونایی، افزود: حدود 5500 بیمار آی سی یو داریم که اکثر آنها بدحال هستند.
,
 
,
حریرچی با بیان اینکه روزانه بیش از 4 هزار بیمار بستری داریم، خاطرنشان کرد:‌اگر رعایت لازم صورت نگیرد ابتلا بیشتر شده و به همین میزان نیز آمار بستری بالا می‌رود.
,
 
,
وی با تاکید بر پرهیز مردم از انجام مهممانی و عروسی، بیان داشت: تا زمانی که میزان فاصله گذاری اجتماعی این است، متاسفانه ممکن است روند صعودی ابتلا هم افزایش یابد.
,
 
,
معاون کل وزیر بهداشت با اشاره به اینکه رعایت پروتکل ها از 42 درصد به بیش از 50 درصد رسیده است، تصریح کرد: متاسفانه پیش بینی اکثر مسئولان بهداشت این است که تا دو سه هفته آینده روند صعودی ابتلا را خواهیم داشت.
,
 
,
حریرچی گفت: میزان مرگ بعد از 4 هفته تغییر رفتار صعودی نشان می‌دهد و اگر رعایت  شود کاهش می‌یابد.
,
 
,
وی با اشاره به دادن اختیارات  جدید برای مبارزه با کرونا، یادآور شد: مابقی یک میلیارد یورو امروز با دستور رئیس بانک مرکزی پرداخت می‌شود.
,
 
,
معاون کل وزیر بهداشت با اشاره به انجام روزانه 25 هزار تست، گفت:این تعداد  را به 100 هزار تست می‌رسانیم.
,
 
,
جریرچی با اشاره به آخرین تسهیلات در نظر گرفته شده برای بیماران کرونایی، بیان داشت: کار را با 7 محور شروع کردیم که شامل این است که برای درمان بیماران کرونایی داروهای جدیدی را تحت پوشش بیمه قرار داده‌ایم.
,
 
,
وی اضافه کرد:وسائل حفاظتی برای بیماران کرونایی را تحت پوشش بیمه قرار می‌دهیم و بیماران را روی تخت بیمارستان بیمه می‌کنیم.
,
 
,
معاون کل وزیر بهداشت از پرداخت هزینه نگهداری بیماران کرونایی در منزل خبر داد و گفت: پوشش بیمه‌ای همه افراد عادی و پوشش هزینه‌ای بیشتر برای بیماران سرطانی نیز انجام می‌شود.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه