اخبار داغ

تحلیل گر مسائل سیاسی هرمزگان:

اقدامات رئیس جمهور فرانسه نشانه ضعف فرهنگی- تمدنی غربی هاست/ هتک حرمت پیامبر(ص) پلانی از پروژه اسلام ستیزی است

اقدامات رئیس جمهور فرانسه نشانه ضعف فرهنگی- تمدنی غربی هاست/ هتک حرمت پیامبر(ص) پلانی از پروژه اسلام ستیزی است
تحلیل گر مسائل سیاسی هرمزگان گفت: اقدامات سخیف نشریه فرانسوی و اقدام سخیف تر رئیس جمهور فرانسه امانوئل مکرون در حمایت از جریان اسلام ستیز نشانه ضعف فرهنگی- تمدنی کشورهای غربی در مقابل اسلام و نشانه عجز و ناتوانی آنها در جلوگیری از گسترش اسلام است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رسول صفی زاده تحلیل گر مسائل سیاسی هرمزگان(رودان) در گفتگو با خبرنگار هرمز با اشاره به هتک حرمت پیامبر اکرم (ص) توسط رئیس جمهور فرانسه  و نشریه فرانسوی اظهار کرد: جای بسی تاسف است که بار دیگر شاهد اقدامات اسلام ستیزانه نماینده کشوری که ادعای  دموکراسی، حقوق بشر واحترام به مذاهب دارد هستیم و این امر نشانه دشمنی و کینه ورزی جهان استکبار با همه مسلمانان عالم و همه ادیان الهی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

تحلیل گر مسائل سیاسی هرمزگان ضمن ابراز تأسف از اقدامات سخیف و اسلام ستیز نشریه فرانسوی و سایر اقدامات اهانت کننده به ادیان الهی و حمایت رئیس جمهور فرانسه از این اقدام که قلوب تمامی مومنین و مسلمانان جهان را جریحه دار کرده است، اقدام وقیحانه و ناشایست و به دور از انسانیت دولت فرانسه را محکوم کرد.

,

صفی زاده ادامه داد: اقدامات سخیف نشریه فرانسوی و اقدام سخیف تر رئیس جمهور فرانسه امانوئل مکرون در حمایت از جریان اسلام ستیز نشانه ضعف فرهنگی- تمدنی  کشورهای غربی در مقابل اسلام و نشانه عجز و ناتوانی آنها در جلوگیری از گسترش اسلام است و  ناشی از غفلت غربی ها از وحدت و اتحاد مسلمانان سراسر جهان و پیامدهای چنین اقداماتی است.

,

وی عنوان کرد: جهان استکبار به دنبال سکولاریزه کردن جهان در راستای منافعش است و هتک حرمت انبیاء الهی بلااخص پیامبر عظیم الشان اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) در راستای جنگ روانی کشورهای غربی – صهیونیستی  قلمداد می شود که پلانی از پروژه اسلام ستیزی و اسلام هراسی آنهاست.

,

فعال سیاسی – اجتماعی هرمزگان بیان کرد: از آنجا که توهین به ادیان الهی امری ناپسند قلمداد می شود بروز چنین اقدامات شنیع و ناشایستی قاطعانه محکوم است؛ چرا که اهانت به دین اسلام اهانت به سایر ادیان الهی قلمداد می شود و در این راستا پیروان سایر ادیان هم می بایست به مقابله با چنین اقداماتی برخیزند. لذا شایسته است با استفاده از همه ظرفیت های موجود و در دسترس منجمله فضای مجازی برای اعلام انزجار خود از اقدامات نابخردانه سران غربی بهره گیری کرد.

,

صفی زاده خاطر نشان کرد: آنچه پر واضح است چنین اقداماتی نیازمند اقدامات بازدارنده و فعال از سوی همه ملت ها به ویژه ملل مسلمان است که نمونه آن تحریم کالاهای فرانسویست که بسیاری از کشورهای اسلامی آن را شروع  کرده اند؛ لذا اقدامات لازم و کافی دیگری در ابعاد ملی، منطقه ای و بین المللی و  در قالب های مختلف می بایست صورت گیرد تا نقشه طراحان اهانت های مذهبی و اسلام هراسی به سرانجام نرسد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه