اخبار داغ

حمید درخشان:

آرامش هواداران به روند بهبود پرسپولیس کمک می‌کند/ حضور شکوری تضمینی برای موفقیت مدیریت است

آرامش هواداران به روند بهبود پرسپولیس کمک می‌کند/ حضور شکوری تضمینی برای موفقیت مدیریت است
بازیکن و سرمربی اسبق پرسپولیس طرفداران سرخ‌ها را برای موفقیت در فینال جام باشگاه ‌های آسیا به حمایت و همراهی این تیم فراخواند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمید درخشان در گفتگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان در خصوص انتخاب مدیرعامل جدید باشگاه پرسپولیس اظهار کرد: مدیریت این باشگاه بزرگ همانند یک وزارت‌خانه سنگین است، چراکه هواداران انتظارات زیادی دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
او ادامه داد: آرزو میکنم مدیرعامل جدید در پست خود موفق باشد و برای موفقیت حتما باید از فوتبالیست‌های خاک خورده استفاده کند تا بتوانند پرسپولیس را به آرامش برسانند و مشکلات را حل کنند.
,
 
,
بازیکن و سرمربی سابق پرسپولیس با بیان اینکه استفاده از افراد متخصص در امور می‌تواند حاشیه امنیت خوبی را برای تیم به ارمغان آورد گفت: ابراهیم شکوری فردی فوتبالی و تضمینی برای موفقیت مدیریت است و می‌تواند در رفع مشکلات کمک کند.
,
 
,
درخشان افزود: کارنامه یک مدیر را درایت، مدیریت توانمند و رفع مشکلات اقتصادی با فراهم آوردن اسپانسرهای قوی تشکیل می‌دهند و همین موارد می‌تواند پرسپولیس را به سر منزل مقصود برسانند.که امیدوارم مدیر جدید بتواند به رفع مشکلات پرسپولیس کمک کند.
,
 
,
بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان با دعوت طرفداران و دوستداران پرسپولیس به صبوری گفت: آرامش هواداران به روند بهبود پرسپولیس کمک می‌کند. هواداران دوست دارند تیم شکل خوبی داشته باشد که خوشبختانه در حال حاضر این ویژگی را دارا است، پرسپولیس فقط به آرامش نیاز دارد تا ان‌شاءالله قهرمان آسیا شود.
,
 
,
انتهای پیام/
,
 
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه