اخبار داغ

آیت الله دری نجف آبادی:

ماهیت غرب و اروپایی ها خیانت کاری، فساد و استعمارگری است

ماهیت غرب و اروپایی ها خیانت کاری، فساد و استعمارگری است
امام جمعه اراک با اشاره به اهانت دشمنان اسلام به ساحت نورانی رسول اعظم (ص) گفت: ماهیت غرب و اروپایی ها خیانت کاری ، فساد و استعمارگری است و اینها از ابتدای انقلاب و تاریخ معاصر از هیچ جنایتی علیه ایران کوتاهی نکردند و پرونده غرب در نزد ایرانیان پرونده ای سیاه و پر از خیانت است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ آیت‌الله قربانعلی دری نجف آبادی، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک در خطبه های این هفته نماز عبادی سیاسی جمعه اراک که در مصلی این شهر برگزار شد، با اشاره به اهمیت رعایت تقوا در جامعه اسلامی گفت: تقوای الهی انرژی وجودی هر انسان است و همواره باید تلاش کنیم از درجات عالی تقوا بهره مند شویم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار, آفتاب,

وی افزود: قداست و اهمیت خانواده در جامعه اسلامی یکی از مهمترین مسائل است که اسلام همواره بر روی آن تاکید داشته و وجود کانون پرمهر و محبت خانواده به برکت این پیامبر عظیم الشان اسلام است که منشا خیرات و برکات فراوانی برای انسان ها است.

,

امام جمعه اراک با اشاره به اینکه جوامع اسلامی باید دستورات و آیین های دین پیامبر(ص) را به خوبی رعایت کنند، گفت: هرکجا که دستورات دین پیامبر اکرم(ص) را کنار گذاشته ایم آسیب دیده ایم و روابط امروز در جامعه و خصوصا روابط اجنماعی، اقتصادی و سیاسی باید بر اساس مکتب دین پیامبر(ص) باشد.

,

هفته وحدت هفته عزت، کرامت، عظمت امت اسلامی است

, هفته وحدت هفته عزت، کرامت، عظمت امت اسلامی است, هفته وحدت هفته عزت، کرامت، عظمت امت اسلامی است,

وی با بیان اینکه هفته وحدت هفته عزت، کرامت، عظمت امت اسلامی است، افزود: هفته وحدت فرصت بسیار مناسبی برای تقویت عهد و پیمان خود با پیامبر عظیم الشان اسلام و اتحاد مسلمان است که باید از این فرصت به خوبی استفاده کنیم.

,

دری نجف آبادی بیان کرد: امت اسلام باید دشمنان خود را به خوبی بشناسد و در راستای خنثی سازی توطئه ها و تلاش های آنها به خوبی گام بردارد و اگر امت اسلامی با یکدیگر متحد باشند قطعا زورگویان عالم در دنیا جای نفس کشیدن نخواهند داشت.

,

وی افزود: امروز قالب جمعیت دنیا از مسلمانان است و اگر این جمعیت اکثریت بر روی ارزش ها و آرمان های بلند اسلام با یکدیگر اتحاد داشته باشند قطعا می توانند در برابر توطئه های آمریکائی و اسرائیلی موفق عمل کنند.

,

امام جمعه اراک اخلاق نیکو و عدالت محوری را از مهمترین رفتار پیامبر عظیم الشان اسلام خواند و گفت: امروز نیاز مهم جامعه بشریت اخلاق واقعی بر اساس صداقت ، استقامت بر روی ارزش ها ، تواضع،  دوری از تکبر ، عفاف و حجاب و فروتنی است.

,

وی ادامه داد: همچنین عدالت یکی دیگر از نیازهای جامعه بشری است و عدالت جوهره اسلام است که باید عدالت علوی در جوامع اسلامی تحقق پیدا کند.

,

عدالت و اخلاق از ارکان مهم اسلام است

, عدالت و اخلاق از ارکان مهم اسلام است, عدالت و اخلاق از ارکان مهم اسلام است,

دری نجف آبادی بیان کرد: عدالت و اخلاق از ارکان مهم اسلام است و نظام الهی بر اساس اخلاق و عدالت پیش می رود و امروز گمشده جامعه بشری اخلاق نیکو و عدالت است و زورگویان عالم به دلیل باور نداشتن اخلاق و عدالت زورگویی و فساد راه می اندازند.

,

وی با بیان اینکه باید برای اقامه عدالت در جوامع اسلامی مجاهدت و فداکاری کرد، گفت: مبارزه با ظلم و فساد و دزدان عالم نیازمند مجاهدت، فداکاری و ازخودگذشتگی است که اگر همت ها و اراده الهی به کارگیری شود قطعا بساط فسادهای اخلاقی ، اقتصادی و سیاسی جمع خواهد شد.

,

امام جمعه اراک فسادهای اخلاقی را بدتر از ویروس کرونا خواند و افزود: آلودگی های اخلاقی اگر در پیکره هر فردی نفوذ پیدا کند قطعا شالوده و طینت پاک افراد را از بین خواهد برد و لذا مبارزه با ظلم و فساد از مهمترین رسالت نظام اسلامی هم در داخل و هم در عرصه بین الملل است.

,

وی با اشاره به اینکه نامگذاری هفته وحدت از تدبیرهای حکیمانه حضرت امام(ره) بوده، گفت: وحدت ستون فقرات امت و نظام اسلامی است و باید قدر این نعمت بزرگ را به خوبی بدانیم و در این ایام برای تقویت وحدت جوامع اسلامی و امت اسلام از هیچ تلاشی فروگذار نکنیم.

,

ماهیت غرب و اروپایی ها خیانت کاری، فساد و استعمارگری است

, ماهیت غرب و اروپایی ها خیانت کاری، فساد و استعمارگری است, ماهیت غرب و اروپایی ها خیانت کاری، فساد و استعمارگری است,

دری نجف آبادی با اشاره به اهانت دشمنان اسلام به ساحت نورانی رسول اعظم (ص) گفت: ماهیت غرب و اروپایی ها خیانت کاری ، فساد و استعمارگری است و اینها از ابتدای انقلاب و تاریخ معاصر از هیچ جنایتی علیه ایران کوتاهی نکردند و پرونده غرب در نزد ایرانیان پرونده ای سیاه و پر از خیانت است.

,

وی با اشاره به بدعهدی های اروپایی ها در برجام بیان کرد: اروپایی ها در برجام هیچ نقش مثبتی ایفا نکردند و به هیچ کدام از تعهداتشان پایبند نبودند و کارنامه فرانسه و اروپا کارنامه ای سیاه است.

,

امام جمعه اراک دفاع از دین در زمان کنونی را از مهمترین آثار و برکات تفکر امام و انقلاب اسلامی خواند و گفت: قبل از انقلاب شرایط دفاع از دین در جامعه اسلامی و نظام بین الملل به نحو دیگری بود و حقانیت اسلام باعث می شود همواره پرده های ظلم و فساد از جامعه بشری کنار رود.

,

حرکت شتابنده مردم برای مبارزه با کرونا و مشارکت خیرین نباید متوقف شود

, حرکت شتابنده مردم برای مبارزه با کرونا و مشارکت خیرین نباید متوقف شود, حرکت شتابنده مردم برای مبارزه با کرونا و مشارکت خیرین نباید متوقف شود,

وی با اشاره به رعایت دستورالعمل ها و پایبند بودن به توصیه های بهداشتی در شرایط کرونا گفت: مشارکت مردم استان مرکزی در امر مبارزه با کرونا به طور نسبی خوب است اما با توجه به شیوع موج سوم نیاز است این حساسیت و مشارکت بیش از گذشته باشد و حرکت شتابنده مردم برای مبارزه با کرونا و مشارکت در کمک خیرخواهانه به نیازمندان نباید متوقف شود.

,

دری نجف آبادی با گرامیداشت یاد و خاطر مرحوم امیر قاسم جلیلوند ارشد نظامی ارتش جمهوری اسلامی در استان خاطر نشان کرد: یاد و خاطر برادر عزیز ، فرمانده ارزشی ، ارتشی خدوم و مجاهد را گرامی می داریم و ایشان همت و اراده بزرگی برای خدمت رساندن به مردم در صحنه های مختلف داشتند و تلاش های موثری در استان و دوران مسئولیت خود انجام دادند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه