اخبار داغ

ائمه جمعه اهل سنت شرق استان کرمان عنوان کردند؛

آمریکا در متزلزترین شرایط سیاسی و اقتصادی خود قرار گرفته است/ استکبار جهانی آینده ای جز شکست و سرخوردگی ندارد

آمریکا در متزلزترین شرایط سیاسی و اقتصادی خود قرار گرفته است/ استکبار جهانی آینده ای جز شکست و سرخوردگی ندارد
ائمه جمعه اهل سنت شرق استان کرمان گفتند: آمریکا در برهه فعلی در متزلزلترین شرایط خود بالاخص از جنبه سیاسی و اقتصادی قراردارد و این دولت آینده ای جز شکست و سرخوردگی ندارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان؛ در آستانه سیزدهم آبان ماه روز ملی مبارزه با استکبار جهانی قرار گرفته ایم. این روز یادآور حوادث مهمی است که در شکل گیری انقلاب اسلامی و بیرون راندن مظهر استکبار، آمریکا جهان خوار از ایران نقش اساسی داشتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان, راه آرمان,

در 13 آبان سال 1343، مأموران رژیم شاه، حضرت امام خمینی(ره) را در قم دستگیر و به دستور آمریکا، به ترکیه تبعید کردند. در 13 آبان سال 1357، دانش آموزان تهرانی در اعتراض به دخالت های آمریکا در ایران، راه پیمایی کردند، ولی دژخیمان رژیم شاه، به آنان حمله کرد و آنان را به خاک و خون کشید و همچنین در 13 آبان 1358، دانشجویان مسلمان پیرو خط امام، لانه جاسوسی آمریکا را در تهران تسخیر کردند و جاسوسان آمریکایی را به گروگان گرفتند. بدین ترتیب، مبارزه ضد آمریکایی مردم ایران، ابعاد جدیدتری پیدا کرد. بنابراین، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، این روز را به روز «ملّی مبارزه با استکبار» نام گذاری کردند.

,

آمریکا در متزلزترین شرایط سیاسی و اقتصادی خود قرار گرفته است

, آمریکا در متزلزترین شرایط سیاسی و اقتصادی خود قرار گرفته است , آمریکا در متزلزترین شرایط سیاسی و اقتصادی خود قرار گرفته است,

مولوی عبیدالله شهیکی در گفتگو با راه آرمان؛ با تأکید بر اینکه سیزدهم آبان ماه روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، روزی به یاد ماندنی در تاریخ کشورمان محسوب می شود، گفت: این روز یادآور اقدام تاریخی جوانان مومن و انقلابی جمهوری اسلامی ایران است که آنان با این عمل توطئه های استکبار جهانی را خنثی کرده و ماهیت حقیقی این دژخیمان عالم را برای همگان بر ملا ساختند.

,

امام جمعه اهل سنت نگین کویر فهرج ادامه داد: در شرایط فعلی و دشمنی آشکار آمریکا جهان خوار با مسلمانان، در همه کشورهای اسلامی باید نسبت به برچیده شدن همه مقرهای ارتباطی آمریکا اقدام عاجل و فوری انجام شود.

,

وی بیان کرد: آمریکا در برهه فعلی در متزلزلترین شرایط خود بالاخص از جنبه سیاسی و اقتصادی قراردارد و از لحاظ اوضاع داخلی این کشور با بحران های بی سابقه مالی، بدهی های بزرگ، کسری بودجه و عدم کنترل و مهار کرونا رو به رو است.

,

مولوی شیهکی با بیان اینکه مردم آمریکا نسبت به دولتمردان این کشور کاملا بی اعتماد شده اند، عنوان کرد: هر روز شاهد اعتراض و تجمع های مختلف نسبت به بی عدالتی و تبعیض نژادی و نابرابری های مختلف هستیم و درسیاست خارجی نیز شاهد هستیم که این دولت در بدترین شرایط و وضعیت حیات خودبه سرمی برد.

,

امام جمعه اهل سنت نگین کویر فهرج با اشاره به اینکه تمامی آزادی خواهان عالم با الگوگیری و رهبری جمهوری اسلامی ایران در مقابل آمریکا ایستاده و قدرت پوشالی آن را برهمگان به اثبات رسانده اند، تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران از بدو تولد تاکنون همواره و در همه ابعاد در مقابل آمریکا با قوت و توان کامل ایستاده و این ایستادگی، عزم و اراده مقوله ای مهم و اساسی را درقلب همه آزادی خواهان جهان به نام مقاومت ایجاد کرده است.

,

وی ابراز کرد: کشورهای مختلف دنیا نیز به تأسی از جمهوری اسلامی ایران مقاومت و ایستادگی را سرلوحه کار و عمل خود قرار داده اند و کشورمان نیز به معنای واقعی حامی و پشتیبان و اشاعه دهنده فرهنگ جهاد و مقاومت در مقابل مستکبران عالم بوده و است؛ همچنین هرجا که لازم بوده دست به اقدام و عمل زده است و با قدرت، صلابت و اقتدار کامل قدرت پوشالی آنان را بر همگان آشکارساخته است.

,

آمریکا آینده ای جز  شکست و سرخوردگی ندارد

, آمریکا آینده ای جز  شکست و سرخوردگی ندارد, آمریکا آینده ای جز  شکست و سرخوردگی ندارد,

مولوی دلشاد نارویی در گفتگو با راه آرمان؛با تأکید بر اینکه آمریکا آینده ای جز شکست و سرخوردگی ندارد، گفت: آنچه که شما از زبان سردمداران آمریکا در مناظرات می بینید چیزی جزءشکست نیست.

,

امام جمعه اهل سنت شهرستان ریگان با بیان اینکه علت پیروزی انقلاب اسلامی ایمان و توکل به خداوند است، خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی ایران با رهبری فردی عالم، دانشمند و باتدبیر روز به روز بر پایه اسلام اعم ازشیعه وسنی در حال پیشرفت است این در حالی است که قدرت استکبار پوشالی است و پیروزی انقلاب اسلامی و رشد آن موجب تضعیف روز به روز استکبار شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه