اخبار داغ

جانشین سپاه ناحیه اسدآباد:

دشمنان حتی برای روزهای تعطیل دانش‌آموزان نیز برنامه دارند

دشمنان حتی برای روزهای تعطیل دانش‌آموزان نیز برنامه دارند
سرهنگ اسماعیل ششیکانی با بیان اینکه امروزه ماهواره‌ها و فضای مجازی همان تانک‌های دشمنان است، گفت: دانش‌آموزان باید بدانند جنگ امروز جنگی به‌مراتب سخت‌تر از جنگ سخت و نظامی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ اسماعیل ششیکانی، جانشین سپاه ناحیه اسدآباد در گفت‌وگو با خبرنگار عصر همدان، با اشاره به شهادت شهید حسین فهمیده و نامگذاری این هفته به نام هفته بسیج دانش‌آموزی، اظهار کرد: جامعه دانش‌آموزی مورد هدف دشمن است که با شعار نمی‌توان جلوی دشمن را سد کرد بلکه باید با راهکارهای عملی و برنامه‌ریزی دقیق مقابل آن ایستاد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان, .,

وی با بیان اینکه دشمنان برای غلبه بر ما و نفوذ فرهنگی در جامعه شب و روز ندارند، گفت: آنان حتی برای روزهای تعطیل دانش‌آموزان ما نیز برنامه دارند.

, .,

جانشین سپاه ناحیه اسدآباد تصریح کرد: دانش‌آموزان ما نیز باید بدانند که امروز هم ما در جنگ با دشمن قرار داریم این جنگ نظامی نیست بلکه جنگ فرهنگی و جنگ نرم که به‌مراتب از جنگ سخت بسی خطرناک‌تر است.

, .,

وی با تأکید بر اینکه دانش‌آموزان باید با الگوپذیری از راه و روش و سیره زندگی شهدا، پایبند به اصول و ارزش‌ها و بصیرت در جنگ فرهنگی ادامه‌دهنده راه شهیدان باشند، افزود: دانش آموزان دیروز با تفنگ از اسلام، قرآن، ناموس و کشور محافظت کردند، امروز هم نسل جوان باید با سلاح قلم و علم و دانش راهشان را ادامه دهند.

, .,

ششیکانی با بیان اینکه امروزه ماهواره‌ها و فضای مجازی همان تانک‌های دشمنان‌اند، خاطرنشان کرد: دانش آموزان باید مثل حسین فهمیده با ایثار و ازخودگذشتگی برای گسترش اسلام و مبارزه با انحرافات در راه دین تلاش کنند.

, .,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه