اخبار داغ

انفجار منزل مسکونی در قائم شهر بر اثر نشت گاز/ 2 نفر راهی بیمارستان شدند

انفجار منزل مسکونی در قائم شهر بر اثر نشت گاز/ 2 نفر راهی بیمارستان شدند
انفجار مهیب گاز در قائم شهر باعث خسارت یک باب ساختمان در قائم شهر شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، جمعه شب بر اثر نشت لوله گاز در قائم شهر یک باب ساختمان مسکونی دو واحده منفجر و تخریب شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,

خبر این حادثه به مرکز ارتباطات اورژانس مازندران اعلام شد و بلافاصله دو دستگاه آمبولانس به محل حادثه واقع در خیابان استخر نیلوفر در قائمشهر اعزام شدند.

,

بنابر گزارشات اولیه این حادثه دو مصدوم داشت آقای۴۰ ساله و خانم ۳۴ ساله که دچار سوختگی و مصدومیت شدند توسط آمبولانس‌های اعزامی به بیمارستان ولیعصر (عج) قائمشهر منتقل شدند.

,

یک دستگاه آمبولانس در محل حادثه حضور داشت تا به مصدومین احتمالی خدمات درمانی پیش بیمارستانی ارائه کند.

,

مدیرعامل سازمان آتش نشانی قائم شهر درباره این حادثه گفت: این حادثه در کمربندی شمالی واقع در خیابان بهار نارنج ۶۱ رخ داد و یک ساختمان مسکونی کاملا بطور ۱۰۰ درصد تخریب و به دودستگاه خودرو نیز خسارت وارد شد.

,

مهدی کیانوش افزود: با حضور به موقع ماموران آتش نشانی دو مصدوم این حادثه بلافاصله به اورژانس ۱۱۵ تحویل و به بیمارستان، ولی عصر قائم شهر منتقل شدند.

,

مدیرعامل سازمان آتش نشانی قائم شهر یادآورشد: با حضور تیم نجات، محیط حادثه کاملا با استفاده از دستگاه زنده یاب بررسی و توسط شهرداری قائم شهر برای تردد و امداد رسانی پاکسازی شد.

,

احمد دفتری رئیس اداره گاز قائم شهر، نشت و انباشت گاز در محیط بسته ساختمان را با عث بروز انفجار و تخریب ساختمان دانست که در این حادثه با تلاش ماموران شرکت گاز شبکه ورودی گاز مسدود شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه