اخبار داغ

چمران در گفت‌و‌گو با دانا:

لابی صهیونیستی پشت پرده اهانت به پیامبر اسلام (ص) است/ اتحاد مسلمانان فرانسه را به انزوا می‌کشد

لابی صهیونیستی پشت پرده اهانت به پیامبر اسلام (ص) است/ اتحاد مسلمانان فرانسه را به انزوا می‌کشد
رئیس سابق شورای شهر تهران گفت: اروپا تحت تاثیر رژیم صهیونیستی به دنبال اسلام هراسی است تا بر تضاد بین مسلمانان و غیر مسلمانان دامن بزنند.
[

مهدی چمران، فعال سیاسی اصولگرا در گفت‌و گو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ضمن محکوم کردن اهانت رئیس جمهور فرانسه به ساحت پیامبر اسلام (ص) عوامل متعددی را در بروز این رفتار گستاخانه موثر دانست و گفت: یکی از عواملی که شاید کمتر به آن توجه شده باشد تلاش برای کمرنگ کردن توجه ملت های آزادی خواه به مقوله عادی سازی روابط برخی کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی با بیان اینکه برخی کشورهای عربی رذیلانه آرمان فلسطین را نادیده گرفته و در کنار اسرائیل ایستادند عنوان کرد: صهیونیزم جهانی به دنبال آن است که این اقدام را با یک اقدام بزرگ تر از ذهن ملت های مسلمان و آزادی خواه دنیا پاک کند از این رو برای جریحه دار کردن احساسات مسلمانان به ساحت پیامبر اهانت می کنند؛ پشت پرده این هتاکی لابی صهیونیستی است.

,

چمران با اشاره به اینکه با اقدام رئیس جمهور فرانسه در اعلام حمایت از کاریکاتورهای توهین آمیز به ساحت پیامبر اسلام (ص) شاهدیم که دیگر صحبتی از مسئله عادی سازی روابط برخی سران عرب با رژیم صهیونیستی نیست تصریح کرد: باید این دو مقوله در بین مسلمانان و ملت های آزادی خواه در کنار هم قرار گرفته و با هم بررسی شود.

,

رئیس سابق شورای شهر تهران با اشاره به اینکه کسانی که آبشخورشان تفکرات صهیونیستی است همیشه در طول تاریخ ضد اسلام فعالیت کردند ادامه داد: فرانسه مثل آمریکا تحت فشار شدید لابی صهیونیست است و از آنها تاثیر می گیرد بنابراین براساس خواسته های صهیونیست ها تصمیم می گیرد.

,

چمران با بیان اینکه برنامه رژیم صهیونیستی هتاکی به پیامبر اسلام (ص) است تا برای عملی کردن خواسته های خود منزلت رسول الله را بشکنند تصریح کرد: صهیونیزم جهانی در پی این هتاکی ها به دنبال آن است که با فضاسازی های رسانه ای ترورهای کور در کلیساها و مدارس اروپا ترتیب داده و آن را به پای اسلام و مسلمانان بنویسد و اینگونه اسلام را در اروپا دینی سراسر خشونت نمایش دهد.

,

این فعال سیاسی با اشاره به اینکه همواره خشونت هایی که در اروپا رخ می دهد و به نام مسلمانان نوشته می شود مشکوک است؛ چرا که برنامه ریزی لابی صهیونیستی در پی آن است گفت: اروپا تحت تاثیر رژیم صهیونیستی به دنبال اسلام هراسی است تا بر تضاد بین مسلمانان و غیر مسلمانان دامن بزنند.

,

وی با اشاره به اینکه اتحاد و انسجام همگانی در کشورهای مسلمان برای به انزوا کشاندن دولت فرانسه راهکار پاسخ به این گستاخی است گفت: متاسفانه در کشورهای عربی شاهد هستیم کشورهای سرسپرده از کشورهای آزاده بیشتر هستند، اما با این وجود برخی ملت ها اقدام به تحریم کالاهای فرانسوی کردند.

,

چمران تاکید کرد: ما هم اگر کالاهای فرانسوی را تحریم کنیم عکس العمل مثبت فیزیکی انجام دادیم.

,

این فعال سیاسی خاطرنشان کرد: اگر اتحاد بین مسلمانان شکل بگیرد می توانیم از این تهدید به عنوان یک فرصت استفاده کرده و به اتحاد اسلامی که بشریت آزادی خواه به دنبال آن است یک قدم نزدک تر شویم.

,

انتهای پیام/ک

,

 

,

 

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه