اخبار داغ

پیگیری سوژه های مردمی؛

گلایه اهالی دهستان سادات محمودی شهرستان دنا از عدم جمع آوری زباله ها+تصاویر

گلایه اهالی دهستان سادات محمودی شهرستان دنا از عدم جمع آوری زباله ها+تصاویر
اهالی دهستان سادات محمودی با گلایه از عدم توجه کافی نسبت به جمع آوری زباله های آن مناطق، خواستار رسیدگی و حل جا به جایی زباله ها که سبب ایجاد معضلی برای ساکنان شده، می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ صبح زاگرس  دهستان سادات محمودی از توابع بخش پاتاوه شهرستان دنا است، که در میان جنگل های بلوط سبز زاگرس قرار گرفته است که وجود پوشش گیاهی و درختان سرسبز و طبیعت بکر بر زیبایی آن افزوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

دهستان سادات محمودی دارای 300 خانوار است، و وجود چنین جمعیتی باید خدمات دهی مناسبی در بخش های مختلف زیرساختی به آنها صورت گیرد.

,

یکی ازمهمترین گلایه های ساکنان دهستان سادات محمودی بحث جمع آوری زباله است که اقدام مناسبی توسط دهیاری صورت نگرفته و به دلیل اینکه جمع آوری این زباله در این روستا زمان زیادی می برد که باعث ایجاد مشکلاتی برای ساکنان می شود.

,

طبق گزارشات ساکنان محلی برای دپو و جمع آوری زباله این دهستان مکانی در نظر گرفته شده است، اما این مکان دور از دسترس ساکنین بوده و  شهروندان به آسانی دسترسی برای ریختن زباله ها به این مناطق ندارند.

,

در همین رابطه ساکنین این دهستان نسبت به جمع آوری زباله گلایه مند بودند که خودروهای حمل زباله در موعد مقرر برای حمل زباله ها اقدام نکرده و همین موضوع سبب می شود اهالی روستا این زباله ها را کنار دره در مجاورت روستا ریخته و با دپوی آنها اقدام به آتش زدن این زباله ها می کنند.

,

دپو و جمع آوری این زباله ها و همچنین آتش زدن  آنها سبب آلودگی ها مختلف زیست محیطی و تخریب طبیعت می شود.

,

گفتنی است این پایگاه خبری جهت پیگیری مشکل مذکور این دهستان را از طریق تماس های با بخشدار پاتاوه صورت داد اما کسب نتیجه از این موضوع عدم پاسخگوی بخشدار بی نتیجه ماند.

,

 

,

تصاویر تکمیلی در زیر آمده است:

, تصاویر تکمیلی در زیر آمده است:, تصاویر تکمیلی در زیر آمده است:,

, , , ,

, , , ,

, , , ,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه