اخبار داغ

رئیس بازرسی و نظارت اتاق اصناف کرمانشاه:

160 واحد صنفی متخلف در کرمانشاه پلمپ شد

160 واحد صنفی متخلف در کرمانشاه پلمپ شد
رامین پهلوانی, رئیس بازرسی و نظارت اتاق اصناف کرمانشاه گفت: هنگامی که سلامت و امنیت مردم در خطر است باید قوه قهریه ورود کند و تا کنون 160 واحد صنفی پلمپ شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رامین پهلوانی در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی مرصاد با بیان اینکه صدور دستورالعمل ها ساده اما اجرای آن ها مشکل است، اظهار داشت: اگرچه خرده صنفها سرمایه ای ندارند و درآمد آنها از این طریق تامین می‌شود اما در هر صورت همه ملزم به اجرای دستورالعمل ستاد مقابله با کرونا هستیم.

وی افزود: بلافاصله پس از صدور دستور ممنوعیت فعالیت اصناف، ده اتحادیه نسبت به اعلام تعطیلی به واحدهای زیر مجموعه اقدام کردند.

رئیس بازرسی و نظارت اتاق اصناف کرمانشاه گفت: در این راستا کسبه بازار طلا فروش ها به خوبی همکاری کردند اما متاسفانه از سوی برخی واحدهای صنفی این دستورالعمل‌ها رعایت نمی‌شود.

پهلوانی تصریح کرد: در هر صورت باید با مردم با ملایمت رفتار کرد اما هنگامی که سلامت و امنیت مردم در خطر است باید قوه قهریه ورود کند.

وی عنوان کرد: بر همین مبنا با محوریت فرمانداری و با حضور نیروی نظامی، اتاق اصناف، بهداشت و اجراییات تاکنون 160واحد صنفی پلمپ شده است.

پهلوانی گفت: در صورت فک پلمپ حکم دستگیری برای مدیران این واحدها صادر خواهد شد.

وی عنوان کرد: در این میان با جدیت با تالارهای پذیرایی برخورد خواهد شد زیرا محل شیوع ویروس کرونا هستند و در آنها پروتکل های بهداشتی رعایت نمی‌شود.

رئیس بازرسی و نظارت اتاق اصناف کرمانشاه خاطرنشان کرد: اگرچه می‌پذیریم که مردم از نظر مالی در مضیقه هستند اما اکنون بحث سلامت جامعه مطرح است.

پهلوانی تصریح کرد: متاسفانه مردم از ماسک استفاده نمی‌کنند و نسبت به رعایت پروتکلهای بهداشتی بی توجه هستند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر بیشتر اصناف پروتکلهای بهداشتی را رعایت می‌کنند، افزود: بیشترین مشکل از سوی اتحادیه رستوران دارها و جگرکی ها دیده شد که به طور جدی با آنها برخورد شد.

پهلوانی با تاکید بر اینکه همه ملزم به اجرای قانون هستیم، گفت: به طور جدی نگران فعالیت در بازار روز، بازار توپخانه، خیابان نواب صفوی، خیابان جعفرآباد، دولت آباد و انتهای مسکن هستیم.

وی با اشاره به اینکه در این راستا مشکل فرهنگی وجود دارد، افزود: اصناف با وجود اینکه از شیوع کرونا آسیب‌ دیدند باز هم برای رعایت دستورالعملهای ستاد مقابله با کرونا پای کار هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ر شبکه اطلاع رسانی مرصاد,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه