اخبار داغ

نماینده استان زنجان در مجلس خبرگان:

نشانه‌های افول آمریکای جنایتکار نمایان شده است/ قدرت ایران در عرصه بین‌الملل غیرقابل مهار است

نشانه‌های افول آمریکای جنایتکار نمایان شده است/ قدرت ایران در عرصه بین‌الملل غیرقابل مهار است
نماینده مردم استان زنجان در مجلس خبرگان رهبری گفت: وجود مشکلات متعدد داخلی در آمریکا که بخشی از آن در مبارزه با ویروس کرونا مشاهده شد، بشارت‌دهنده افول بیش از پیش آمریکای جنایتکار است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آیت‌اله محمد حاج‌ابوالقاسم دولابی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: دولت آمریکا مقروض‌ترین دولت جهان بوده و با توجه به سیاست‌های ظالمانه‌اش به منفورترین دولت جهان تبدیل شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی خاطرنشان کرد: تصور ما این است که اگر حقایق برای مردم، بازگویی شده و جلوی تحریف‌ها بایستیم، واقعیت معادلات قدرت در جهان این است که آمریکا امروز از هر روز دیگری ضعیف‌تر است.

,

آیت‌اله دولابی افزود: آمریکا تمام اهرم‌های خودش را برای تحریم ملت ایران به کار بسته اما خوشبختانه هیچ‌گاه به مقاصد خودش دست پیدا نکرده است.

,

نماینده مردم استان زنجان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به غیرقابل مهار بودن قدرت ایران در عرصه بین‌الملل و معادلات جهانی گفت: در آستانه فرا رسیدن 13 آبان که سالروز مبارزه با استکبار جهانی است باید به این نکته تاکید کنیم که امروز آمریکا از همیشه ضعیف‌تر است.

,

وی ابراز کرد: البته مشکلات داخلی جمهوری اسلامی هم که بخش‌هایی از آن ناشی از سوء مدیریت است ان‌شاءالله با تدبیر درست مسئولین برطرف می‌شود.

,

آیت‌اله دولابی تصریح کرد: البته از یاد نبریم که بخش عمده‌ای از مشکلات نیز ناشی از دست‌اندازی آمریکای جنایتکار بوده که در حال ایجاد مشکل برای کشورهای مستقل و آزاد مثل جمهوری اسلامی ایران است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه