اخبار داغ

نائب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس:

هراس دشمن از اتحاد مسلمانان/ همدلی ملت‌های مسلمان قدرت طلبی دشمن را زیر پا خواهد گذاشت

هراس دشمن از اتحاد مسلمانان/ همدلی ملت‌های مسلمان قدرت طلبی دشمن را زیر پا خواهد گذاشت
گودرزی، نائب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: دشمن از اتحاد و انسجام مسلمانان نگران است چرا که می داند همدلی مسلمانان، قدرت طلبی و سلطه جویی آنها را زیر پا خواهد گذاشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیر افلاک عباس گودرزی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به توهین یک مجله فرانسوی به پیامبر(ص) اظهار داشت: برخی از موضوعات فراجناحی است و متعلق به فرد، گروه یا جناح خاصی نیست بلکه بحث اعتقادات، نظام ارزشها و باورهای  مردم است که همه ملت های مسلمان با هم متحد هستند و به این توهین واکنش نشان دادند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

وی با اشاره به هراس دشمن از اتحاد مسلمانان افزود: هدف دشمن این است که انسجام، به هم پیوستگی و اتحاد را از مسلمانان بگیرند چرا که دشمن این خطر را می داند که اگر این اتحاد و همدلی به سمت تصمیمات راهبردی در دنیا هدایت شود خیلی از قدرت طلبی و سلطه جویی آنها را زیر پا خواهد گذاشت.

,

نائب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: آنها ادعا دارند این بحث آزادی بیان است اما این گونه نیست چرا که آنها امتحان خود را در بحث آزادی پس داده اند که نمونه آن یکی از شخصیت هایی که جز مجلس ملی خودشان بود و این فرد یکی از نویسندگان پیشکسوت بود و در راستای یکی از ادعاهای آنها اقدام کرد اما به آن اجازه ندادند حتی این موضوع را مطرح و به آن بپردازد.

,

وی تصریح کرد: بر مظلومیت برخی از واژه ها باید گریست که این چنین  دستاویز خونخواران عالم شده است، امثال حقوق بشر و آزادی بیان که اینها واژه هایی هستند که دشمنان از این کلمات به دنبال مطالبات باطل خود هستند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه