اخبار داغ

مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان:

60 درصد تخت‌های مراکز تامین اجتماعی به بیماران کرونایی اختصاص یافت/ محدودیتی در پذیرش بیماران کرونایی نداریم

60 درصد تخت‌های مراکز تامین اجتماعی به بیماران کرونایی اختصاص یافت/ محدودیتی در پذیرش بیماران کرونایی نداریم
مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان با بیان اینکه هیچ محدودیتی در پذیرش بیماران کرونایی نداریم، گفت: هم‌اکنون 60 درصد تخت‌های مراکز درمانی تامین اجتماعی در سطح استان به بیماران کرونایی اختصاص یافته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: مراکز تامین اجتماعی در سطح استان هیچ محدودیتی برای پذیرش بیماران کرونایی نداشته و هر زمان که مراجعه کنند، پذیرش داریم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی خاطرنشان کرد: اگر لازم باشد تخت‌های بیشتری نیز در اختیار بیماران کرونایی قرار می‌دهیم.

,

محمدی با بیان اینکه خدمات درمانی به بیماران کرونایی تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی، رایگان است، افزود: خدمات بستری و درمانی برای بیماران کرونایی تحت پوشش طبق قوانین سازمان در مراکز ملکی، رایگان است.

,

مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان با بیان اینکه از بیماران خارج از تحت پوشش تامین اجتماعی نیز پذیرش داریم، گفت: هزینه درمان این دسته از بیماران نیز طبق تعرفه‌های مصوب، دریافت می‌شود.

,

وی در خصوص خدمات غیرکرونایی در مراکز درمانی تامین اجتماعی استان، اظهار داشت: سایر مراجعات به دلیل شیوع ویروس کرونا مقداری کاهش یافته اما این خدمات را تعطیل نکرده‌ایم و در تلاش برای ارائه خدمات درمانی به سایر بیماران نیز هستیم.

,

محمدی خاطرنشان کرد: خدماتی مانند جراحی عمومی، زایمان و بیماران اورژانسی نیز بستگی به تعداد بیماران کرونایی دارد اما خدمات، ارائه می‌شود.

,

وی افزود: تخت‌های اضافی را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به مراجعان غیرکرونایی اختصاص می‌دهیم و در هر صورت، خدمات درمانی تعطیل نشده است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه