اخبار داغ

رادیو «دراما» راه اندازی می شود

رادیو «دراما» راه اندازی می شود
رادیو «دراما» با 15 نمایش رادیویی از 12 آبان ماه آغاز به کار می کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در این مراسم که با حضور کارگردانان و صدا پیشه گان و نویسندگان حوزه تئاتر نظیر آنوشا خرمدل،علیرضا دهقان،رضا فقیهی،احسان محمدی و با حضور گروههای نمایشی چون کانون رادیو جوان،گروه الف مثل احساس و گروه نماهنگ و... و با رعایت شیوه نامه های بهداشتی برگزار می شود مقرر است تا از 15 نمایش رادیویی به نام های قصه نخودی، نازی و عروسکها، مهمان سحری، دوستان مهربان، مار بدجنس، فیل در تاریکی، فال کوزه، راه و بی راه و... رونمایی و آغاز برنامه های رادیو دراما به طور رسمی آغاز شود و این نمایش ها در فضاهای مجازی پردیس تئاتر تهران (آپارات و اینستاگرام) مرکز به آدرس https://b2n.ir/50216و  pardistheater tehran بارگذاری شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

این برنامه در زمان یاد شده و از ساعت 9 بامداد در سالن مشایخ پردیس تئاتر تهران برگزار می شود، حضور رضا فقیهی و عروسک مبارک در این مراسم با اجرای نمایشی در خصوص لزوم استفاده از ماسک بر غنای آن می افزاید.

,

بر اساس این گزارش رادیو دراما از فعالیتهای پردیس تئاتر تهران در حوزه فضای مجازی است که با توجه به وضعیت درگیری جامعه و مخاطبین تئاتر با بیماری کرونا این فعالیت صورت گرفته است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه