اخبار داغ

تجمع اعتراض آمیز طلاب و روحانیون بندرعباس در واکنش به هتاکی رئیس جمهور فرانسه

تجمع اعتراض آمیز طلاب و روحانیون بندرعباس در واکنش به هتاکی رئیس جمهور فرانسه
روحانیون و طلاب بندرعباس با برگزاری تجمع اعتراض‌آمیز اقدام اهانت آمیز رئیس‌جمهور فرانسه به پیامبر اکرم(ص) را محکوم کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از هرمز؛ طلاب و روحانیون استان هرمزگان در اقدامات زشت و سخنان گستاخانه رئیس جمهور فرانسه در حمایت از انتشار تصاویر موهن از حضرت محمد(ص) امروز در حوزه علمیه النبی ص بندرعباس تجمع کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

حجت الاسلام محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس در این تجمع با بیان این که امروز جهان اسلام در شرایط حساسی قرار دارد و رشد اسلام جهان را در نوردیده است اظهار کرد: دشمنان اسلام ازگسترش آن در غرب وحشت کرده اند و این مسئله باعث شد آنها داعش را به وجود بیاورند تا چهره اسلام را بد جلوه دهند.

,

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان افزود: سیاست مداران غربی پایه های نظام لیبرال دمکراسی غرب را از بین می برند و آزادی بیان وقتی پیش می آید که حق آزادی مذهب قربانی شود.

,

عبادی زاده ادامه داد: چرا فرانسه که مهد دمکراسی هست، امروز تبدیل به تقابل ادیان شده است؟؛ توهین به رسول الله(ص) نمی تواند نور پیامبر(ص) را خاموش کند و با این کار تیشه  به ریشه لیبرال دمکراسی میزنند.

,

وی اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب وقتی مخاطب خود را جوانان فرانسه قرار می دهد، در حقیقت آنها را به تفکر دعوت می کنند.

,

امام جمعه بندرعباس خاطرنشان کرد: طلاب انقلابی هرمزگان اهانت به ساحت مقدس پیامبر(ص) را محکوم کرده و به هتاکان هشدار می دهند اگر این حرکت تکرار شود با خشم امت رسول الله(ص) مواجه خواهند شد.

,

در این تجمع که با رعایت فاصله اجتماعی برگزار شد روحانیون و طلبه‌ها بندرعباس، نفرت و انزجار خود را سبت به دشمنان دین مبین اسلام و ائمه اطهار(ع) ابراز کرده و شعار مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا و مرگ بر فرانسه سر دادند و اهانت به شخصیت پیامبر اکرم(ص) را خواری و ذلالت دشمنان اسلام عنوان کردند.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای یپام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه