اخبار داغ

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی اصفهان مطرح کرد؛

«شاد» بستر نشر تولیدات ضداستکباری دانش آموزان اصفهانی/ شعار امسال هفته بسیج دانش آموزی «دانش آموز انقلابی، مقاومت و استکبار ستیزی» است

«شاد» بستر نشر تولیدات ضداستکباری دانش آموزان اصفهانی/ شعار امسال هفته بسیج دانش آموزی «دانش آموز انقلابی، مقاومت و استکبار ستیزی» است
مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان اصفهان گفت: شعار امسال هفته بسیج دانش آموزی، دانش آموز انقلابی، مقاومت و استکبار ستیزی است و تقارن این هفته با هفته وحدت هم برای ما بسیار ارزنده است؛ دانش آموزان و فرهنگیان پویش ها و اقدامات مختلف و زیبایی را در فضای مجازی رقم زدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از  صاحب نیوز؛ حسین رجب پور ظهر امروز در نشست خبری به مناسبت 13 آبان با بیان اینکه امیدوار هستیم بتوانیم دینی که از شهدا برای گردن ما است ادا کنیم، گفت: هفتم تا سیزدهم آبان هفته بسیج دانش آموزی به دلیل شهادت محمد حسین فهمیده و حماسه دانش اموزان در سال 57 مقابل دانشگاه تهران نامگذاری شده است که این ها نقطه عطفی در انقلاب اسلامی را رقم زده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,
 
,
مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان اصفهان اظهار کرد: شعار امسال هفته بسیج دانش آموزی، دانش آموز انقلابی، مقاومت و استکبار ستیزی است و تقارن این هفته با هفته وحدت هم برای ما بسیار ارزنده است؛ دانش آموزان و فرهنگیان پویش ها و اقدامات مختلف و زیبایی را در فضای مجازی رقم زدند.
,
 
,
وی افزود: پویش های آمریکا باید از منطقه بروند، پیام به سربازان آمریکایی، مسابقات نقاشی مختلف، تولید نماهنگ و اجرای سرودهای خیابانی، تهیه پادکست با صدای حاج قاسم از جمله فعالیت ها و برنامه ها در هفته بسیج دانش آموزی است.
,
 
,
سرهنگ رجب پور با توضیح اینکه مرحله منطقه ای جشنواره سرود نغمه عشق به صورت مجازی هم در هفته بسیج دانش آموزی در حال برگزاری است، بیان کرد: مراحل بعدی این جشنواره در هفته بسیج و مرحله نهایی در دهه فجر برگزار می شود؛ نحوه برگزاری این جشنواره هم این است که مدارس فیلم گروه های سرود خود را تهیه و برای داوری برای ما ارسال می کنند.
,
 
,
وی اضافه کرد: هر سال از 15 مهر تا 15 اسفند اردوهای راهیان نور دانش آموزی را داشتیم و امسال با توجه به شرایط به وجود آمده به صورت مجازی برگزار می شود که اردوی مجازی راهیان نور در هفته بسیج دانش آموزی شروع شد و اصل این کار از 25 آبان روز حماسه و ایثار مردم اصفهان انجام می شود.
,
 
,
مسئول سازمان بسیج دانش آموزی اصفهان با بیان اینکه مسابقات لیگ علمی پایا هر سال توسط بسیج دانش آموزی توسط بسیج دانش آموزی برگزار و مرحله اول این مسابقات در هفته بسیج دانش آموزی و مرحله استانی در دهه فجر و مرحله نهایی در هفته معلم برگزار می شد، تصریح کرد: امسال با توجه به وضعیت کرونا و تعطیلی مدارس به سال جدید کشیده شد و مرحله ملی و بین المللی آن را در هفته معلم نتوانستیم برگزار کنیم که اکنون در هفته بسیج دانش آموزی به صورت مجازی در حال برگزاری هستیم.
,
 
,
وی ادامه داد: تجلیل از فرزندان کادر درمان و شهدای سلامت و دلجویی از خانواده هایی که متوفای کرونا داشتند، از جمله برنامه های دانش آموزان بسیجی در سطح مدارس استان است؛ 13 آبان بر اساس رسالت و تکلیفی که داریم در صحنه حضور داریم.
,
 
,
سرهنگ رجب پور خاطر نشان کرد: طبق فرمایشات رهبر انقلاب در دیدار با اعضای ستاد ملی کرونا و فراخوان و پای کار آمدن جوانان داوطلب برای مبارزه با این ویروس منحوس، سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان قرار است که روز دوشنبه صبحگاه حافظان سلامت، سپاهیان حضرت محمد (ص) را برگزار کند و مساجد؛ پایگاه های امدادرسانی و سلامت می شود.
,
 
,
یوم الله 13 آبان یک فرصت تربیتی در اختیار آموزش و پرورش است
, یوم الله 13 آبان یک فرصت تربیتی در اختیار آموزش و پرورش است, یوم الله 13 آبان یک فرصت تربیتی در اختیار آموزش و پرورش است,
 
,
مرتضی شکری هم در این جلسه با توضیح اینکه سیاست حوزه پرورشی آموزش و پرورش در اجرای برنامه های فرهنگی عدم تعطیلی و تغییر برنامه ها است، اظهار کرد: سعی شده با تغییر نوع برنامه های  مختلف فرهنگی و هنری مانند برگزاری مسابقات، یوم الله و اردوهای راهیان نور برگزار شود و برای مثال برگزاری اردوهای راهیان نور مجازی را امسال در دستور کار خود قرار دادیم.
,
 
,
دبیر کارگروه دانش آموزی و فرهنگیان ستاد استانی بزرگداشت 13 آبان اصفهان گفت: یوم الله 13 آبان یک فرصت تربیتی در اختیار آموزش و پرورش است که با توجه به شیوع کرونا با شکل جدید از آن استفاده خواهد شد؛ هر سال در در این یوم الله با دو روش تبیین و بصیرت افزایی و حضور میدانی برگزار می شود.
,
 
,
وی افزود: امسال حضور میدانی کمرنگ و بحث تبیین به صورت جدی تری با کمک دانش آموزان برگزار و تولید محتوا در شبکه شاد توسط دانش آموزان و مدارس از ابتدای آبان انجام در حال انجام است.
,
 
,
شکری با توضیح اینکه کارگروه دانش آموزی و فرهنگیان ستاد استانی بزرگداشت 13 آبان را با حضور اعضا تشکیل دادیم، بیان کرد: برنامه ریزی ها لازم و بخشنامه های مربوطه انجام شده است و تولید محتوا «چرا باید  مرگ به آمریکا بگوییم» در شبکه شاد با موضوع 13 آبان و روز نوجوان و هفته بسیج دانش آموزی کلید خورده است.
,
 
,
وی اضافه کرد: روز 12 آبان ساعتی کلاس های درسی دانش آموزان سطح استان به بصیرت افزایی در خصوص 13 آبان اختصاص پیدا می کند؛ تشکل های دانش آموزی برنامه هایی در سطح استان برگزار می کنند و یک روز شاد در یکی از مدارس روستاهای بخش بن رود و کمک به ایتام، پویش های دشمنت را بشناس، دشمن درجه یک از جمله این برنامه هاست.
,
 
,
رئیس اداره فرهنگی و هنری، اردوها و فضاهای پرورشی آموزش و پرورش اصفهان خاطر نشان کرد: این برنامه ها با توجه به شرایط شیوع کرونا در اصفهان به صورت مجازی برگزار می شود و هیچ برنامه حضور برگزار نمی شود.
,
 
,
وی تأکید کرد: فردا یک برنامه گفت و گو محور با تعداد محدودی از دانش آموزان در مجموعه خانه انقلاب راجع به مسائل 13 آبان برگزار می شود.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه