اخبار داغ

فرماندار نهاوند:

بخش خزل نهاوند وضعیت فوق العاده و بحرانی دارد/عدم پذیرش کوتاهی مسئولان در مقابله با کرونا

بخش خزل نهاوند وضعیت فوق العاده و بحرانی دارد/عدم پذیرش کوتاهی مسئولان در مقابله با کرونا
مراد ناصری گفت: دهیاران و مسئولان بخش خزل برای مبارزه با کرونا باید پای کار باشند و مردم نیز همراهی کنند چون شرایط این بخش بحرانی است و هیچگونه کوتاهی از مسئولان برای مدیریت بحران کرونا پذیرفتنی نیست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ مراد ناصری، فرماندار نهاوند ظهر امروز در ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا که در محل بخشداری خزل برگزار شد، گفت: در موج سوم کرونا هستیم و شرایط بحرانی است، دهیاران باید پاسخگوی هر گونه کوتاهی در روستاهای تحت مدیریت خود باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی افزود: بخش خزل در وضعیت بحرانی و فوق العاده قرار دارد هر مراسمی که برگزار می‌گردد قطعا پس از آن قربانی خواهد داشت و تنها راه مبارزه زدن ماسک، رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و عدم برگزاری مراسمات است.

,

فرماندار نهاوند با بیان اینکه هر مراسمی برگزار می‌شود تعدادی از شرکت‌کنندگان آن حتما در بیمارستان بستری می‌شوند، افزود: متاسفم برای آن دسته از افرادی که مراسم می‌گیرند و دنبال توجیه هستند، چرا که جان مردم را به خطر می‌اندازند.

,

وی بیان کرد: مردم بخش خزل فهیم هستند و باید میدان‌دار باشند تا با ویروس مبارزه شود و ما هرکاری لازم بوده انجام داده‌ایم ولی مردم نیز باید همراهی کنند.

,

ناصری گفت: مصوبات ستاد کرونا شهرستان دقیقا برگرفته از مفاد مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا کشور بوده که با توجه به مقتضیات شهرستان پروتکلهای بهداشتی را اعمال کرده ایم.

,

وی ادامه داد: باید فرهنگ سازی کنیم و تا مردم پای کار نباشند نمی‌شود به بهبود شرایط امیدوار بود و کسانی که اقدام به برپایی مراسمات و اجتماعات می کنند بدانند با جان مردم بازی می کنند

,

فرماندار نهاوند با اشاره به گستردگی بخش خزل افزود: دهیاران بخش خزل مانند سایر دهیاران در خط مقدم مبارزه با کرونا هستند و باید وظیفه شناس باشند.

,

وی در پایان گفت: به عنوان فرماندار و رئیس ستاد مقابله با کرونا و قرارگاه زیستی اعلام می کنم از هیچ مسئولی کوتاهی و مسامحه را در موضوع مبارزه با کرونا نمی پذیرم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه