اخبار داغ

فرماندار زنجان:

محدودیت‌های کرونایی در زنجان ادامه دارد

محدودیت‌های کرونایی در زنجان ادامه دارد
عسگری فرماندار زنجان با اشاره به اعمال محدودیت‌ها به دلیل افزایش مبتلایان در زنجان گفت: در حال حاضر روند شیوع بیماری کرونا در زنجان نگران کننده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضا عسگری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; در خصوص وضعیت استان زنجان و اعمال محدودیت‌ها اظهار کرد: در حال حاضر محدودیت‌ها پابرجا بوده و در چند روز آینده نیز تصمیمات ستاد کرونا استان دوباره اعلام خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه وضعیت همچنان نگران کننده است ابراز کرد: تعداد مبتلایان همچنان رو به افزایش است و تعداد فوتی‌ها نیز کاهش نیافته است.

,

فرماندار زنجان ابراز کرد: برگزاری مراسمات عروسی و ختم در سطح شهرستان نگرانی افزایش بیماران را افزایش می‌دهد.

,

وی خاطر نشان کرد: انتظار داریم که مردم همکاری لازم را داشته باشند تا بتوانیم این موج شیوع کرونا را پشت سر بگذاریم.

,

عسگری در ادامه با اشاره به توزیع روغن در زنجان ابراز کرد: روغن مورد نیاز بازار زنجان تامین شده و توزیع نیز از هفته گذشته در زنجان آغاز شده است.

,

وی با بیان اینکه توزیع روغن در زنجان در سه مرحله انجام شده و امروز نیز توزیع شد افزود: بازار نیز به صورت کامل و روزانه رصد می‌شود و در حال حاضر کمبودی در زنجان نداریم.

,

فرماندار زنجان با اشاره به اینکه کمی در بازار التهاب ایجاد شد و این موضوع باعث شد مردم بیش از نیاز خود روغن خریداری کنند عنوان کرد: جلوی خروج روغن از استان زنجان نیز گرفته شده است.

,

وی با بیان اینکه امروز روغن در بین فروشگاه‌های بزرگ و سوپرمارکت‌ها توزیع شد ابراز کرد: هیچ نگرانی در خصوص توزیع روغن در سطح شهرستان زنجان نداریم.

,

عسگری با اشاره به اینکه باید مردم در جلوگیری از ایجاد التهاب بازار کمک کنند افزود: اگر مردم همراهی کنند قطعا همه مشکلات برطرف می‌شود.

,

وی با بیان اینکه برخی از سودجویان از وضعیت التهابات بازار سوء استفاده می‌کنند گفت: مردم با همکاری خود نباید اجازه جولان دلالان و سودجویان را در بازار دهند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه