اخبار داغ

قرارگاه مقابله با اراذل و اوباش در دادسرای تهران تشکیل شد

قرارگاه مقابله با اراذل و اوباش در دادسرای تهران تشکیل شد
در راستای ارتقای امنیت عمومی و مبارزه با ایجادناامنی، قرارگاه مقابله با اراذل و اوباش در دادسرای عمومی و انقلاب تهران تشکیل می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  طبق اعلام روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب تهران، به دنبال اعلام گزارش‌های مردمی و ضابطین مبنی بر ایجاد ناامنی در برخی از نقاط شهر تهران توسط اراذل و اوباش، تأکید اخیر ریاست محترم قوه قضائیه مبنی بر برخورد قاطع محاکم با اشرار و ناامن کنندگان جامعه و بازدید علی القاصی دادستان عمومی و انقلاب تهران و برخی از معاونشان از محلاتی در تهران، برخورد با این هنجارشکنان در دستور کار قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
در همین رابطه جلسه‌ای به منظور ارزیابی اقدامات و ارتقای سطح هماهنگی و تشدید اقدامات مقابله‌ای علیه اراذل و اوباش با حضور دادستان عمومی و انقلاب تهران، فرماندهان ارشد نظامی، انتظامی و امنیتی استان و قضات ذیربط در دادسرای تهران تشکیل شد.
,
 
,
علی القاصی مهر در این جلسه با اشاره بر ضرورت ارتقای امنیت عمومی و احساس امنیت بر لزوم انجام اقدامات هماهنگ ضابطین برای مقابله با اراذل و اوباش تاکید کرد و گفت: در این راستا باید خلا‌های اجرایی و مدیریتی مرتقع شود و با تشدید اقدامات و برخورد علیه این دسته از افراد که با هنجارشکنی‌های خود باعث ایجاد احساس ناامنی در بین مردم شده‌اند، فضا را برای آنها ناامن کرد.
,
 
,
وی با تأکید بر اینکه امنیت مردم خط قرمز دادستانی تهران است، گفت: به هیچ عنوان به اراذل و اوباش اجازه نمی‌دهیم که به امنیت مردم کوچکترین خدشه‌ای وارد کنند و با قاطعیت، سریع و بدون اغماض با آنهایی که بخواهند کوچه و یا خیابانی را ناامن جلوه دهند، برخورد خواهیم کرد.
,
 
,
در این جلسه دادستان عمومی و انقلاب تهران پیرامون تشدید اقدامات علیه مخلان نظم و امنیت عمومی، تقسیم و تفکیک وظایف میان ضابطین، انجام اقدامات ایجابی، پیشگیرانه و سلبی در خصوص اراذل و اوباش موضوعاتی را عنوان کرد.
,
 
,
یکی دیگر از موضوعات مهم مطرح شده در این نشست ایجاد قرارگاه مشترکی با محوریت و مدیریت دادستان عمومی و انقلاب تهران و با حضور دستگاه‌های امنیتی و انتظامی به منظور مقابله با هنجارشکنی بود. همچنین صدور دستورات قضایی برای شناسایی، رصد، نظارت، از دیگر موضوعات مطرح شده در این نشست بود.
,
 
,
همچنین مقرر شد عوامل اصلی هنجارشکنی‌ها توسط ضابطین سریعا شناسایی شده و پس از مستندسازی اتهام، آنها در کوتاهترین زمان ممکن با حکم قضایی بازداشت شوند.
,
 
,
برگزاری جلسات قرارگاه مبارزه با اراذل و اوباش هر ۱۵ روز یکبار با حضور مسؤولان ارشد قضایی، انتظامی و امنیتی استان تهران نیز یکی دیگر از اولویت‌هایی بود که در این جلسه بر روی آن تاکید شد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه