اخبار داغ

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل:

تبدیل پایگاه‌های بسیج به پایگاه حافظان سلامت/ مرحله سوم کمک‌های مومنانه در ۹ محور برگزار می شود

تبدیل پایگاه‌های بسیج به پایگاه حافظان سلامت/ مرحله سوم کمک‌های مومنانه در ۹ محور برگزار می شود
فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: مرحله سوم رزمایش کمک های مومنانه از هفدهم ماه ربیع الاول در 9 محور برگزار خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار پاسدار جلیل بابازاده در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی سبلان‌ما، با تاکید بر اینکه بسیج و سپاه همواره در شرایط سخت، مخصوصا در روزهای کرونایی در کنار مردم بوده و خواهند بود، اظهار داشت: پایگاه های مقاومت بسیج در سطح استان به محل پایگاه های امدادگران و حافظان سلامت تبدیل می شوند تا در شناسایی افراد مبتلا، پیشگیری و قطع شیوع ویروس کرونا در جامعه، کمک حال کادر درمان و پزشکی شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی با بیان اینکه در این روزها که شاهد افزایش آمار کرونا درکشور هستیم، باید افراد مبتلا به ویروس را از افراد سالم جدا کنیم، افزود: توزیع بسته‌های بهداشتی بین خانوارهای کم درآمد و توصیه آنها به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی  از مواردی است که در دستور کار پایگاه های بسیج است.

,

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: رزمایش امر به معروف و برپایی ایستگاه های توزیع اقلام بهداشتی از جمله ماسک، برای قطع ویروس کرونا در جامعه، توسط بسیج انجام می شود.

,

سردار بابازاده با اشاره به اینکه در مرحله اول و دوم کمک‌های مومنانه بیش از 250 هزار بسته معیشتی بین مردم توزیع شد، تصریح کرد: در راستای تداوم کمک مومنانه، مرحله سوم این رزمایش با همراهی خیرین و مردم از هفدهم ربیع الاول در ۹ محور انجام می شود و این کمک ها تا ریشه کن شدن کامل کرونا ادامه خواهد داشت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه