اخبار داغ

سجادی:

طرفداران مذاکره با آمریکا از پیام‌های ۱۳ آبان درس بگیرند

طرفداران مذاکره با آمریکا از پیام‌های ۱۳ آبان درس بگیرند
سفیر سابق ایران در ویتنام گفت: مسئولان و طرفداران مذاکره با آمریکا باید از اتفاقات و پیام‌های روز ۱۳ آبان و تسخیر لانه جاسوسی درس بگیرند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه خبری تهران نیوز، سیدکمال سجادی، سخنگوی پیروان خط امام و رهبری اظهار داشت: هیئت حاکمه آمریکا هرگز به فکر منافع ایران نیستند، بلکه فقط به فکر منافع خود و هم‌پیمانانشان هستند؛ لذا نباید به مذاکره با آمریکا دل خوش کرد که برجام آخرین تجربه مذاکره با آمریکا بود و این تجربه اثبات کرد، مذاکره با این کشور راهکار خوبی برای حل مشکلات نیست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران نیوز,

وی افزود: انتخابات آمریکا با ۱۳ آبان هم‌زمانی پیدا کرده و برخی در داخل به انتخاب بایدن دل خوش کرده‌اند؛ درصورتی‌که فرقی میان ترامپ و بایدن نیست؛ چون جمهوری‌خواهان و دموکرات‌ها تحت تأثیر لابی صهیونیستی هستند و قطعاً رفتار سیاستمداران آمریکایی در مقابل ایران فرقی با یکدیگر ندارد.

,

سفیر اسبق ایران در ویتنام با بیان اینکه مسئولان و طرفداران مذاکره با آمریکا باید از اتفاقات و پیام‌های روز ۱۳ آبان و تسخیر لانه جاسوسی درس بگیرند، گفت: رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی براساس عدم اعتماد به آمریکایی‌هاست و حتی به چراغ سبزهای ایالات متحده هم اعتماد ندارند و معتقد هستند که آمریکا هرگز بر عهد و پیمان خود پایبند نخواهد بود.

,

سجادی معتقد است نباید از تهدیدات آمریکا ترسید و همچنین نباید به وعده‌های آنها دل بست و گفت که آمریکا منافع شیطانی خود را پیگیری می‌کند و درصدد تقویت هژمونی خود در جهان است؛ پس بهتر است فکر مذاکره با آمریکایی‌ها را از یاد برد.

,

وی با اشاره به شرایط آمریکا در حال حاضر تأکید کرد: عده‌ای در داخل ناراحت هستند که چرا مرگ بر آمریکا گفته می‌شود؛ درصورتی‌که در ایالات متحده، مردم آمریکا شعار مرگ بر آمریکا سر می‌دهند و پرچم این کشور را به آتش می‌کشانند. این افراد به کاسه داغ‌تر از آش تبدیل شده‌اند و دلسوز کشوری هستند که حاکمانش مورد تنفر ملتش قرار دارد.

,

این کارشناس مسائل سیاسی گفت: اساس و شاکله جمهوری اسلامی متکی بر نیروها و توانمندی‌های داخلی است و ماهیت و مقبولیت خود را از ورای مرزها و مذاکره با آمریکا دریافت نمی‌کند؛ لذا باید به ظرفیت‌های داخلی امید بست نه به مذاکره با آمریکا.

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه