اخبار داغ

استاندار کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد؛

مرگ و میرها در کهگیلویه و بویراحمد افزایش پیدا می‌کند

مرگ و میرها در کهگیلویه و بویراحمد افزایش پیدا می‌کند
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه آمار مبتلایان، درصد نمونه در حال افزایش است، گفت: برای اولین بار از ۴۰۰ بستری در روز عبور کردیم در این شرایط مرگ و میرها افزایش پیدا می کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس  حسین کلانتری در نشست ستاد کرونا با تبریک هفته وحدت و ولادت نبی مکرم اسلام و همچنین امام صادق (ع) گفت: باید در برابر کفار کسانی که در مقابل دین خدا، وحدانیت، اسلام ناب محمدی هجوم و هجمه می برند  محکم و قوی، متحد و بدون تزلزل باشیم این موضوع از طریق مهربانی صمیمیت و همدلی امکان پذیر است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,
حسین کلانتری با بیان اینکه در شرایط کرونا باید امنیت، اقتصاد را در نظر گرفت، تاکید کرد: مسائل قومی، منطقه ای جناحی در ایام کرونا صحیح نیست و باید برای حفظ سلامت مردم متحد بود.
,
 
,
استاندار با اشاره به ۱۳ آبان و روز دانش آموز و استکبار ستیزی مردم ایران در طول چهل سال گذشته گفت: هر کس در آمریکا رئیس باشد برای ما فرقی ندارد و مبنای ما مشخص بر اساس حق و عقلانیت و آرمان های انقلاب اسلامی است.
,
 
,
نماینده ارشد دولت با تبریک هفته  فرهنگ عمومی گفت: در راستای رسیدگی به بیمارستان ها اکیپ به بیمارستان دهدشت، گچساران، بیمارستان شهید جلیل  اعزم شده است.
,
 
,
استاندار به اعزام دو اکیپ به کهگیلویه و گچساران برای بررسی نقاط قوت و ضعف اشاره کرد و گفت: در گچساران سه بیمارستان با ۳۰۴ تخت بستری آماده قرار دارد و ۱۵۲ تخت اشغال است، بیمارستان نرگسی حدود ۹۲ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تجهیزات ۸۰  خریداری شده باید به سرعت نصب شد تا شهرستان دهدشت درمانی تقویت شود.
,
 
,
وی با اشاره به اینکه به دنبال ساماندهی بیمارستان بهمئی هستیم، گفت: برای اولین بار از ۴۰۰ بستری در روز عبور کردیم که نشان دهنده میزان بستری بیماری و آمار افزایش یافته است و با افزایش بستری ها، منتظر مرگ و میرها باشیم.
,
 
,
استاندار در ادامه با بیان اینکه در این ماه نسبت به ماه های گذشته افزایش بستری داشتیم  که این موضوع نشان دهنده عدم رعایت پروتکل ها است، افزود:  اگر در یک اتاق ۳۰ متری ۷ نفر ماسک داشته باشند و  همه آنها به کرونا مبتلا خواهند شد زیرا ماسک مهم است اما کافی نیست بنابراین باید ساعات جلسه و تجمعات کم باشد.
,
 
,
وی با اشاره اینکه تا زمانی که پروتکل ها رعایت نشود، خطر مرگ و میرها وجود دارد گفت: آمار بستری ها افزایش پیدا کرده و ۶۰ درصد نمونه ها مثبت است بنابراین باید منتظر مرگ و میرها بود از طرفی محدودیت ها افزایش پیدا کند.
,
 
,
کلانتری با اشاره به اینکه در مدت دو هفته باید پروتکل ها رعایت شود، گفت: دستگاه قضایی، نیروی انتظامی با متخلفان برخورد خواهد کرد و باید میزان تجهیزات و امکانات افزایش پیدا کند در این شرایط باید پروتکل ها هم باید رعایت شود.
,
 
,
وی افزود: در هیچ کدام از برنامه ها و جلسات نباید افراد تجمع پیدا کنند، از طرفی ابهامات مردم باید از طریق متخصصان برطرف شود این موضوع توسط استدیو سلامت صدا و سیما و رادیو سلامت پیگیری شود.
,
 
,
کلانتریدر پایان گفت: رادیو سلامت برای اولین بار در کشور است به سوالات گوناگون مردم استان پاسخ می دهند.
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه