اخبار داغ

عزیزی در گفت‌وگو با دانا:

دوقطبی «ترامپ - بایدن» دو لبه قیچی برای ایران/ سیاست‌های آمریکا از کارتر تا ترامپ تفاوتی نداشته است

دوقطبی «ترامپ - بایدن» دو لبه قیچی برای ایران/ سیاست‌های آمریکا از کارتر تا ترامپ تفاوتی نداشته است
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه کسانی که از مشکلات اقتصادی مردم سود می برند به دنبال ایجاد دو قطبی کاذب «بایدن - ترامپ» هستند، گفت: این دو قطبی سازی‌ها که توسط برخی جریان ها در حال شکل دهی است، سودی را نصیب ملت ایران نخواهند کرد.
[

«ابراهیم عزیزی»، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌و گو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با اشاره به تلاش برخی جریانات سیاسی برای ایجاد دوقطبی کاذب ترامپ - بایدن در کشور گفت: دو قطبی های کاذب در کشور ما متاسفانه ساخته و پرداخته برخی جریانات کج اندیش است که هیچ توجیه منطقی برای پیشبرد کشور ندارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی با بیان اینکه بر این باوریم که در جمهوری اسلامی ایران باید اندیشه های بلند انقلابی و اسلامی حاکم باشد عنوان کرد: یکی از اصول اندیشه سیاسی انقلاب اسلامی پرهیز از وابستگی به بیگانگان است. هر کشوری اگر بخواهد اقتصاد و پیشرفت و توسعه خود را به مسائل داخلی سایر کشورها گره بزند بدون شک بیراهه می رود و راه به جایی نخواهد برد.

,

نماینده مردم شیراز در مجلس با اشاره به اینکه دوگانه سازی «جو - دونالد» در ایران یک بازی بچگانه است که برخی آن را در کشور راه انداخته و به آتش آن می دمند تصریح کرد: ما باور داریم که نه ترامپ و نه بایدن در مواجهه با سیاست های جمهوری اسلامی ایران فرقی ندارند؛ هر دو لبه یک قیچی در برابر ایستادگی ملت ایران، تحریم و حذف آرمانهای نظام و جلوگیری از پیشرفت و توسعه کشور هستند.

,

عزیزی تاکید کرد: جریانی که در ایران برای روی کار آمدن یک جریان خاص در آمریکا دلخوش کرده باشد، انگیزه ای برای استقلال و توسعه کشور ندارد و به دنبال وابستگی بیش از پیش ملت ایران به غرب است.

,

وی با اشاره به اینکه چند سالی است در کشور شاهد علاقه مندی جریانی برای ایجاد وابستگی ملت ایران به بیرون از مرزها هستیم تصریح کرد: 8 سال است که اقتصاد، معیشت، توسعه، عمران، پیشرفت و زندگی مردم را به نتیجه برجام، پیشرفت برجام، موافقت و ادامه این سند توافق موکول کردند و امروز هم به بهانه نتیجه انتخابات آمریکا کشور را معطل کردند تا مشخص شود چه کسی در آمریکا رئیس جمهور خواهد شد.

,

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به اینکه این بهانه ها برای ملت ایران قابل پذیرش نیست عنوان کرد: مسئولان اجرایی و سیاست خارجی کشور باید بدون در نظر گرفتن اینکه چه کسی در آمریکا یا هر کشور دیگری زمام امور را در اختیار می گیرد به مسئولیت خدمت به مردم و تلاش برای شکوفایی کشور توجه کنند.

,

عزیزی با اشاره به اینکه دولت به جای بررسی نتیجه انتخابات آمریکا مشکلات اقتصادی کشور را حل کند تاکید کرد: با آمدن  بایدن مشکلات اقتصادی کشور حل نخواهد شد چنانچه با ماندن ترامپ هم قرار نیست در وضع معیشت مردم تفاوتی ایجاد شود.

,

نماینده مردم شیراز با اشاره به اینکه کسانی از مشکلات اقتصادی مردم سود می برند به دنبال ایجاد دو قطبی کاذب «بایدن -  ترامپ» هستند خاطر نشان کرد: ملت ایران از این دو قطبی سازی ها که برخی مشغول شکل دهی به آن هستند، سودی نخواهند برد.

,

وی با اشاره به اینکه سیاست های آمریکایی در قبال ملت ایران ار زمان جیمی کارتر تا ترامپ هیچ تفاوتی نداشته است یادآور شد: حافظه تاریخی ملت ایران فراموش نکرده است که وقتی «اوباما» رئیس جمهور آمریکا شد برخی مثل امروز اینگونه تفسیر می کردند که نام او حسین است و او با ماست؛ اما بدترین و بیشترین تحریم ها و مشکلات ملت در زمان اوباما هم حزبی بایدن و توافقنامه برجام بود که هنوز هم دولت به آن آویزان است.

,

انتهای پیام/ مهرکش

,

 

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه