اخبار داغ

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب‌شرق ارتش:

نیرو هوایی ارتش کرمان بزرگترین ناوگان بالگردی خاورمیانه است

نیرو هوایی ارتش کرمان بزرگترین ناوگان بالگردی خاورمیانه است
امیر غلامعلیان اظهار کرد: پایگاه های دریایی و نیرو هوایی در کنترل ارتش هستند و ما در بحث اشرار کارهای بسیار خوبی انجام داده ایم وبا توجه به امکانات سخت افزاری که ارتش استان دارد بزرگترین ناوگات هوایی در خاورمیانه را در اختیار داریم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "راه آرمان"امیر سرتیپ دوم امیر غلامعلیان فرمانده قرارگاه منطقه ای جنوب شرق ارتش صبح امروز در دیدار سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت:آنچه که خیلی مهم است ارتباط و انسجام  قوی بین ارتش و سپاه جمهوری اسلامی ایران است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, "راه آرمان",

وی بیان کرد: هرچقدر این دو نهاد الهی که بازوان ولایت هستند انسجام بیشتری داشته باشندخاری بر چشم دشمنان اسلام می شود و جزو افتخارات ارتش است که ارتباطات خوبی با سپاه داشته باشد.

,

فرمانده قرارگاه منطقه ای جنوبشرق ارتش بیان کرد: قطعا سپاه هر برنامه ای در استان داشته باشید اعم از فعالیت های رزمی و غیره ما به عنوان بازوی قوی در کنار سپاه خواهیم بود و در جاهای که مردم به کمک ما نیاز داشته باشند در کنار مردم هم هستیم.

,

وی با اشاره اینکه خط قرمز ما مردم هستنداظهار کرد : هر جا که منافع امنیتی مردم ایجاب کند ما در کنار آن ها هستیم،این در کنار هم بودن یک ارتباط گسترده بین  ارتش و سپاه است که این ارتباط  و همبستگی همیشه مد نظر مقام معظم رهبری بود است.

,

امیر غلامعلیان تاکید کرد: با توجه به رقابت مثبتی که بین سپاه و ارتش است، این رقابت سازنده که در راستا ارتقا نظام  می باشد و هر چقدر که امنیت نظام به عنوان خط قرمز مد نظر نیروها باشد این رقابابت مثبت وجود دارد.

,

وی با تاکید بر استقلال ارتش از هر گونه جناح سیاسی اظهار کرد: ارتش فقط در جهت حفظ نظام و تامین امنیت طبق قانون اساسی عمل می کند که شامل حفاظت از مرزها حفاظت از حدود نظام جمهوری اسلامی و پاسداشت دستاوردهای انقلاب اسلامی است

,

فرمانده قرارگاه منطقه ای جنوبشرق ارتش تصریح کرد: ماموریت های ارتش و سپاه تلفیقی است و هرجا نیاز به ورود سپاه به محدوده مرزی ما باشد استقبال می کنیم همچنین در راستای برقراری امنیت ما با تمام توان در کنار سپاه هستیم

,

وی تاکید کزد: اتحاد ارتش و سپاه باید الگوی انسجام و یکپارچگی برای همگان در منطقه باشد

,

امیر غلامعلیان در رابطه با قرارگاه منطقه ای جنوبشرق توضیح داد: این قرارگاه، قرارگاه گسترده ای است که تمام ماموریتهای رزمی و عملیاتی ارتش را بر عهده دارد

,

وی تصریح کرد:پایگاه های دریایی و نیرو هوایی در کنترل ارتش هستند و ما در بحث اشرار کارهای بسیار خوبی انجام داده ایم  وبا توجه به امکانات سخت افزاری که ارتش استان دارد بزرگترین ناوگات هوایی در خاورمیانه را در اختیار داریم.

,

وی در پایان گفت:نیرو هوایی کرمان براساس شاخصه های پروازی بزرگترین ناوگان بالگردی خاورمیانه است و  این موضوع در اختیار استان و امنیت استان قرار دارد و یگان پهپادی ما از قوی ترین ها در تولید و حفظ امنیت در خدمت مردم است.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه