اخبار داغ

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی:

گره زدن مشکلات کشور به انتخابات آمریکا اشتباه است/ چرا برخی مجدداً به مردم آدرس غلط می‌دهند؟!

گره زدن مشکلات کشور به انتخابات آمریکا اشتباه است/ چرا برخی مجدداً به مردم آدرس غلط می‌دهند؟!
حجت‌الاسلام سلیمی نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه تفاوتی بین بایدن و ترامپ نیست گفت: پیش از ترامپ دموکرات‌ها ۲۲ تحریم علیه ایران اعمال کردند که ۱۳ مورد آن در زمان اوباما اتفاق افتاد و جمهوری خواهان نیز ۷ تحریم دیگر علیه ایران اعمال کردند، ممکن است این دو حزب در تاکتیک با هم تفاوت کنند ولی در هدف یکی هستند و گره زدن مشکلات کشور به انتخابات آمریکا اشتباه است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیارآفتاب؛ حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی شامگاه دوشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان محلات با بیان اینکه انتخابات آمریکا تمام شد و تفاوتی بین بایدن و ترامپ نیست گفت: دشمنی آمریکا با ایران از زمان ترامپ آغاز نشد و از ابتدای انقلاب و حتی قبل از تسخیر لانه جاسوسی اموال ایران در این کشور بلوکه شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارآفتاب,

گره زدن مشکلات کشور به انتخابات آمریکا اشتباه است/ دموکراسی آمریکایی در نظر افکار عمومی مردم جهان رنگ باخت

, گره زدن مشکلات کشور به انتخابات آمریکا اشتباه است/ دموکراسی آمریکایی در نظر افکار عمومی مردم جهان رنگ باخت, گره زدن مشکلات کشور به انتخابات آمریکا اشتباه است/ دموکراسی آمریکایی در نظر افکار عمومی مردم جهان رنگ باخت,

سلیمی ادامه داد: پیش از ترامپ دموکرات‌ها ۲۲ تحریم علیه ایران اعمال کردند که ۱۳ مورد آن در زمان اوباما اتفاق افتاد و جمهوری خواهان نیز ۷ تحریم دیگر علیه ایران اعمال کردند، ممکن است این دو حزب در تاکتیک با هم تفاوت کنند ولی در هدف یکی هستند و گره زدن مشکلات کشور به انتخابات آمریکا اشتباه است.

,

عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بارها رهبر انقلاب فرمودند کشور را شرطی نکنید و وقتی کشور را شرطی می‌کنند و آدرس کاخ سفید می‌دهند، قیمت دلار دچار این تغییرات می‌شود.

,

وی افزود: انتخابات آمریکا نشان داد که دموکراسی در نگاه آمریکایی‌ها چه معنا و مفهومی دارد؛ تا جایی که خودشان اعلام کرده‌اند که در انتخابات مرده‌ها رأی داده‌اند و یک کاندیدا خود را زودتر برنده انتخابات اعلام می‌کند و طرفداران خود را دعوت به شورش می‌کند!

,

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: این انتخابات هر نتیجه‌ای که داشته باشد مهم این است که دموکراسی آمریکایی در نظر افکار عمومی مردم جهان رنگ باخت.

,

برخی مسئولین بر خلاف نظر رهبر انقلاب تمام مسائل را به ترامپ ربط می دهند/ چرا برخی مجدداً به مردم آدرس غلط می‌دهند؟!

, برخی مسئولین بر خلاف نظر رهبر انقلاب تمام مسائل را به ترامپ ربط می دهند/ چرا برخی مجدداً به مردم آدرس غلط می‌دهند؟!, برخی مسئولین بر خلاف نظر رهبر انقلاب تمام مسائل را به ترامپ ربط می دهند/ چرا برخی مجدداً به مردم آدرس غلط می‌دهند؟!,

سلیمی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب فرمودند که این افراد با یکدیگر فرقی ندارند بعد برخی مسئولین برخلاف نظر رهبری مطالب دیگری عنوان می‌کنند و تمام مسائل را به ترامپ ربط می‌دهند تا افکار عمومی مردم را فریب بدهند.

,

این نماینده مجلس شورای اسلامی افزود: مگر در کنگره و مجلس سنای آمریکا که هم دموکرات‌ها حضور دارند و هم جمهوری خواهان، همه علیه ایران هم‌صدا نبودند و تحریم‌های متعدد را با اکثریت مطلق آرا تصویب نکردند؟! پس چرا برخی مجدداً به مردم آدرس غلط می‌دهند؟!

,

وی با بیان اینکه شهید سلیمانی فرمودند «برای دشمن کوچه باز نکنید»، گفت: این سناریو که چون بایدن انتخاب شد، دوباره مذاکره آغاز شود باز کردن راه مجدد برای دشمن است.

,

راه‌حل مشکلات کشور در آمریکا نیست بلکه در داخل و حمایت قاطعانه از تولید است

, راه‌حل مشکلات کشور در آمریکا نیست بلکه در داخل و حمایت قاطعانه از تولید است, راه‌حل مشکلات کشور در آمریکا نیست بلکه در داخل و حمایت قاطعانه از تولید است,

عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه راه‌حل مشکلات کشور در آمریکا نیست بلکه در داخل کشور و حمایت قاطعانه از بخش تولید و حفاظت از اقتصاد و معیشت مردم است گفت: اکنون ۱۲ میلیون تن کالا در گمرک دپو شده و ترخیص نشده است؛ این امر جز سوء مدیریت چه می‌تواند باشد؟

,

سلیمی ادامه داد: شاهد بودیم که توزیع نهاده‌ها با مشکل مواجه شده بود، بااین‌حال صادرات مرغ و گوجه را در آبان ماه آغاز کردند و قیمت‌ها در داخل کشور بی‌حدوحصر بالا رفت، آیا این مسائل چیزی جز سوء مدیریت است؟!

,

این نماینده مجلس ضمن انتقاد از عملکرد دولت در زمینه خرید تضمینی گندم گفت: در کشور سالانه ۱۴ میلیون تن گندم تولید می‌شود که حدود ۱۰ میلیون تن نیاز داخل است، حدود ۷ میلیون تن گندم به خارج از کشور صادر یا قاچاق شد چون قیمت پایین بر روی آن گذاشته شد؛ قاچاق گندم صورت گرفت و برای تأمین نیاز داخل مجبور به واردات گندم شدند، آیا این مسائل سوء مدیریت نیست و نباید این افراد به دلیل ترک فعل محاکمه شوند؟!

,

مسئولان در بحث مقابله با کرونا اختلافات خود را حل کنند/ مجلس یازدهم شروع به کار نکرده بود که تخریب ها آغاز شد

, مسئولان در بحث مقابله با کرونا اختلافات خود را حل کنند/ مجلس یازدهم شروع به کار نکرده بود که تخریب ها آغاز شد, مسئولان در بحث مقابله با کرونا اختلافات خود را حل کنند/ مجلس یازدهم شروع به کار نکرده بود که تخریب ها آغاز شد,

سلیمی با تأکید بر اینکه در زمینه کنترل بیماری کرونا باید ضابطه‌گذاری‌ها را جدی گرفت اظهار کرد: آمار ابتلای کرونا بسیار بالا رفته و باید این موضوع را جدی گرفت، اعلام می‌کنند که رئیس‌جمهور دستور تعطیلی شهر تهران را داد و استاندار تهران مخالفت کرد اما بهتر است مسئولان اختلافات خود را حل کنند.

,

عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی ضمن انتقاد از اینکه دولت هنوز یک‌میلیارد دلار بودجه صندوق توسعه ملی به بخش کرونا را تخصیص کامل نداده است افزود: اکنون در بیمارستان شهرستان محلات افرادی هستند که ماه‌ها حقوق و کارانه آن‌ها عقب‌افتاده است، علت این تعلل برای چیست و چرا افرادی که در خط مقدم مقابله با کرونا هستند باید دچار این مشکلات شوند؟!

,

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه مجلس یازدهم هنوز شروع به کار نکرده بود که تخریب آن آغاز شد گفت: این موضوع به خاطر انتخابات سال آینده است چون اگر موفقیتی در این مجلس حاصل شود در انتخابات سال آینده تأثیرگذار است و به دلایل سیاسی این مسائل صورت می‌گیرد.

,

با سوء مدیریت دولت بخش زیادی از مردم در معیشت دچار مشکلات جدی شده‌اند/ مجلس در اجرای طرح حمایت معیشتی مصمم است

, با سوء مدیریت دولت بخش زیادی از مردم در معیشت دچار مشکلات جدی شده‌اند/ مجلس در اجرای طرح حمایت معیشتی مصمم است, با سوء مدیریت دولت بخش زیادی از مردم در معیشت دچار مشکلات جدی شده‌اند/ مجلس در اجرای طرح حمایت معیشتی مصمم است,

این نماینده مجلس تصویب طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها توسط مجلس را یک کار بزرگ عنوان کرد و افزود: این طرح با برنامه‌ریزی دقیق و هماهنگی کامل با مراجع مربوط صورت گرفت و وقتی آمریکا ببیند ایران در این موضوع جدی است مجبور به اعطای امتیاز به کشور می‌شود.

,

سلیمی در رابطه با تصویب طرح حمایت معیشتی در مجلس و مخالفت دولت با آن گفت: این طرح به خاطر جبران بخشی از کاستی‌های معیشتی مردم انجام‌شده است چرا که با سوء مدیریت دولت بخش زیادی از مردم در معیشت دچار مشکلات جدی شده‌اند و باید به این اقشار مردم کمک شود.

,

وی ادامه داد: چون دولت با این طرح مخالفت کرد، احتمالاً این طرح توسط شورای نگهبان به مجلس برگردانده می‌شود ولی مجلس مصمم است مجدداً آن را تصویب کند، اگر دولت دوباره مخالفت کند برای تصمیم‌گیری نهایی به مجمع تشخیص مصلحت نظام فرستاده خواهد شد.

,

سهم شهرستان های محلات و دلیجان از اعتبارات چقدر است؟/ ماشین بیت‌المال برای استفاده خانوادگی نیست

, سهم شهرستان های محلات و دلیجان از اعتبارات چقدر است؟/ ماشین بیت‌المال برای استفاده خانوادگی نیست, سهم شهرستان های محلات و دلیجان از اعتبارات چقدر است؟/ ماشین بیت‌المال برای استفاده خانوادگی نیست,

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی همچنین در رابطه با مشکلات معادن شهرستان محلات نیز گفت: بحث ۱۵ درصد حقوق دولتی معادن در مجلس تصویب شد و بنده از پیشنهاد دهندگان آن بودم؛ بهره‌برداران معادن حقوق دولتی خود را پرداخت می‌کنند و اگر آن را پرداخت نکنند پروانه آنان تمدید نمی‌شود اما مشکل اینجاست که رئیس‌جمهور و نوبخت ۱۵ درصد حقوق دولتی معادن را از خزانه دولت تخصیص نداده‌اند.

,

سلیمی ادامه داد: نوبخت به استان مرکزی تشریف آوردند و اعلام شد که ۵۵۰ میلیارد تومان به استان تخصیص داده‌شده است اما سؤال ما این است که سهم شهرستان‌های محلات و دلیجان که یک چهاردهم جمعیت استان مرکزی را شامل می‌شود از این مقدار اعتبار چه میزان بوده است؟

,

نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس شورای اسلامی در رابطه ساخت درمانگاه تأمین اجتماعی در شهرستان محلات که به تصویب سازمان تأمین اجتماعی رسیده است گفت: مسئولان شورای شهر و فرماندار در بخش اختصاص زمین در دو ماه آینده کمک کنند تا مراحل ساخت آن هر چه سریع‌تر آغاز شود.

,

سلیمی همچنین خطاب به مدیران غیربومی شهرستان محلات خاطرنشان کرد: مسئولان عزیز پروازی یا خانواده‌شان به شهرستان تشریف بیاورند یا آن‌ها خدمت خانواده بروند؛ ماشین بیت‌المال برای استفاده خانوادگی نیست و باید صرفاً در مورد مسائل اداری استفاده شود، ادارات دولتی باید تمام‌وقت اداری خود را صرف خدمت به مردم و رفع مشکلات شهرستان کنند چراکه صرف زمان در امور شخصی و غیر اداری مشکل قانونی و شرعی خواهد داشت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه