اخبار داغ

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه وبویراحمد مطرح کرد؛

آخرین وضعیت پرداخت تسهیلات به واحدهای صنفی آسیب‌دیده از کرونا

آخرین وضعیت پرداخت تسهیلات به واحدهای صنفی آسیب‌دیده از کرونا
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد آخرین وضعیت پرداخت تسهیلات به واحدهای صنفی آسیب دیده از کرونا در کهگیلویه و بویراحمد را شرح داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس گفت: ۲۶میلیارد و ۳۰۰میلیون تومان تسهیلات با هدف حمایت از واحدهای صنفی آسیب‌دیده از شیوع ویروس کرونا، به ۲۵۲۴ واحد متقاضی در استان پرداخت شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگر, س,
وی افزود: پرداخت تسهیلات کرونا به واحدهای آسیب دیده، به منظور صیانت از اشتغال 3 هزار و 159 نفر در استان و تاکنون برای 4 هزار و 886 فقره پرونده تشکیل شده است.
,
 
,
مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی عنوان کرد: در پی شیوع ویروس کرونا و اثرگذاری آن بر فعالیت برخی از کسب و کارها، دولت با هدف حفظ اشتغال موجود در بنگاه‌ها و حمایت از کارگران و فعالان اقتصادی با انتخاب ۱۴ رسته شغلی، ثبت نام پرداخت تسهیلات حمایتی را آغاز کرد و مشمولان برای گرفتن وام به بانک‌ها معرفی شدند.
,
 
,
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان از نرخ سود ۱۲ درصدی این تسهیلات خبر داد و گفت: دوره بازپرداخت تسهیلات، با احتساب دوره تنفس از اول آبان ماه، به مدت ۲ سال و تضمینی که برای دریافت تسهیلات از سوی بانک‌ها دریافت می‌شود.
,
 
,
نیک مرام با اشاره به تسهیل دولت و بانک‌ها در دریافت تضمین و وثیقه این تسهیلات، خاطرنشان کرد: تسهیلات تا سقف ۱۶ میلیون تومان، نیازمند سفته فرد متقاضی یا چک به تشخیص بانک و تسهیلات ۱۶ تا ۴۸ میلیون تومانی نیازمند سفته متقاضی یا چک به همراه یک ضامن است.
,
 
,
وی با تاکید بر اینکه تسهیلات ۴۸ تا ۱۶۰ میلیون تومانی، به سفته متقاضی یا چک با ۲ ضامن نیاز دارد، ادامه داد: برای وام ۱۶۰ تا ۲۰۰ میلیون تومانی ارائه سفته متقاضی یا چک به همراه سه ضامن لازم است و در دریافت تسهیلات بالاتر از ۲۰۰ میلیون تومان، ارائه تضمین صادره از سوی صندوق‌های ضمانت یا به تشخیص بانک و نیز ارائه وثیقه‌های متعارف ضروری است.
,
 
,
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اظهار داشت: بالغ بر ۳۶ میلیارد تومان تسهیلات در حال بررسی و تکمیل مدارک در بانک‌های استان هستند.
,
 
,
وی از بانک‌های عامل خواست با توجه به مهلت محدود باقیمانده پرداخت تسهیلات تا پایان آبان، در اخذ و تکمیل مدارک متقاضیان، نهایت همکاری لازم با متقاضیان را داشته باشند.
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه