اخبار داغ

امام جمعه امامزاده عبدالله(ع) آمل خبر داد؛

زمین‌خواری و هنجارشکنی‌های اخلاقی در «چلاو» آمل

زمین‌خواری و هنجارشکنی‌های اخلاقی در «چلاو» آمل
حسین حسین زاده گفت: در محورهای مختلف به ویژه در چلاو شاهد زمین خواری و هنجارشکنی های اخلاقی هستیم و خانه بصورت اینترنتی اجاره داده می‌شود، به همین خاطر چندین جلسه در آمل و بابل انجام شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، حجت‌الاسلام حسین حسین زاده عصر امروز در نشست خبری با خبرنگاران با اشاره به نامناسب بودن ورودی این شهر اظهار کرد: با وجود شهرک صنعتی، ظرفیت گردشگری، توریستی و مذهبی ، باید ورودی خوبی داشته باشد، ورودی چهاربانده شده و امکانات روشنایی فراهم شود که این امر یک تنه میسر نخواهد شد.

وی وجود بانک را برای امامزاده عبدالله لازم و ضروری خواند و عنوان کرد: با وجود جمعیت این شهر و روستاهای اطراف وجود بانک ضروری است که متاسفانه در گذشته یک بانک وجود داشت که  آن هم تعطیل شده است.

امام جمعه امامزاده عبدالله (ع)تصریح کرد: خیلی از ضعف ها مانند میدان دماوند و ورودی شهر باید کمیته انطباق تایید کندو برخی مشکلات باید شهرستان و استان ورود پیدا کنند، برخی از ادارات شهر در حد رفع تکلیف اختیار دارند و برای کارهای باید مدیران شهرستان تایید کنند.

وی با بیان کوه خواری و جنگل خواری در امامزاده عبدالله (ع) اظهار کرد: در محورهای مختلف بخصوص در چلاو شاهد زمین خواری و هنجارشکنی‌های اخلاقی هستیم و خانه  بصورت اینترنتی اجاره داده می شود، به همین خاطر چندین جلسه در امل و بابل انجام شد.

حسین زاده در خصوص حرم امامزاده عبدالله (ع) خاطرنشان کرد: ساختمان حرم حدود 12 سال است که تخریب شده است و در ابتدا با تاخیر انجام شد، اما در چهار سال اخیر سرعت خوبی در ساخت حرم داشتیم.

وی با تاکید اینکه در مبارزه با کرونا فعالیت های خوبی انجام شد، مطرح کرد: علاوه بر ستاد رزمایش کمک مومنانه ، بخش ستاد پشتیبان رزمایش کمک مومنانه تشکیل شد و با همدلی و در کنار رسانه کمک های خوبی انجام شد.

امام جمعه امامزاده عبدالله (ع) این شهر را دارای ظرفیت بالایی دانست و بیان کرد: بخاطر حضور امامزاده عبدالله (ع) که شهرت ملی دارد و از افتخارات این شهر محسوب می شود و همچنین وجود شهرک صنعتی و وسعت پتانسیل بالای این شهر محسوب مشود.
 
انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه