اخبار داغ

فرمانده سپاه انصارالرضا علیه الاسلام خراسان جنوبی خبر داد؛

آغاز گام سوم رزمایش کمک‌های مومنانه در خراسان جنوبی

آغاز گام سوم رزمایش کمک‌های مومنانه در خراسان جنوبی
سردار قاسمی گفت: گام سوم رزمایش کمک‌های مومنانه در خراسان جنوبی با بهرمندی ۳۵ درصد مردم استان، آغاز شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، در پی شیوع کرونا و متضرر شدن افراد و مشاغل بسیار زیادی مقام معظم رهبری خواستار برگزاری رزمایش کمک مومنانه در سراسر کشور شدند و در این راستا تا کنون طی چند مرحله در مناسبت های مختلف رزمایش کمک های مومنانه در کشور و خراسان جنوبی با همکاری نهادی های مختلف برگزار شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان,

سردار علی قاسمی فرمانده سپاه انصارالرضا علیه الاسلام خراسان جنوبی در این خصوص در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: گام سوم رزمایش کمک‌های مومنانه در خراسان جنوبی با بهرمندی ۳۵ درصد مردم استان، آغاز شده است.

,

وی گفت: در این مرحله علاوه بر جامعه ثابت شناسایی شده که شامل افراد تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد هستند، افراد آسیب دیده از بیماری کرونا و مشاغلی که به تازگی تعطیل شده‌اند نیز زیرپوشش  طرح قرار می‌گیرند.

,

فرمانده سپاه انصارالرضا علیه الاسلام خراسان جنوبی با اشاره به همت مردم، خیرین و دستگاه‌های خدمات رسان در کمک به اقشار نیازمند بیان کرد: گام سوم در چهار مرحله توزیع می‌‌شود مرحله اول به مناسبت هفته بسیج از یکم تا پنجم آذر، مرحله دوم به مناسبت هفته بسیج دانشجویی و هفته وحدت حوزه و دانشگاه آخر آذر ماه، مرحله سوم در سالروز شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در ۱۳ دی و مرحله آخر نیز  دهه فجر انجام خواهد شد.

,

سردار قاسمی با بیان این‌که در این مرحله به دنبال افزایش موضوعات خدمات رسانی هستیم گفت: علاوه بر سبد معیشتی، سبد بهداشتی، خدمات بهداشتی و درمانی، اهدای خون، کمک به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد، جمع آوری و توزیع لوازم التحریر، کمک به تهیه جهیزیه، کمک به ایجاد اشتغال و کمک به ساخت و تعمیر مسکن محرومین نیز انجام می‌‌شود.

,

وی افزود: ارزش بسته‌های کمک معیشتی از ۳۰۰ هزار تومان آغاز می‌شود.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه