اخبار داغ

گزارش تصویری/

تصاویر/جولان کرونا این بار در میدان مال بجنورد

تصاویر/جولان کرونا این بار در میدان مال بجنورد
کرونا با آمدنش مشاغل زیادی را تحت تاثیر قرار داد و باعث رکود بسیاری از شغل ها در جامعه شد، این در حالی است که متاسفانه در برخی از مشاغل، افراد با رعایت نکردن پروتکل های مصوب وزارت بهداشت علاوه بر به خطر انداختن سلامتی خودشان، جان بقیه افراد را نیز تهدید می کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصراترک، با گذشت هشت ماه از ورود این ویروس ناخوانده در بین مردم نگرانی و استرس به جزو جدایی ناپذیر زندگی مردم تبدیل شده و سبک زندگی را کاملا دگرگون کرده است. وزارت بهداشت برای حفظ سلامت مردم محدودیت ها و پروتکل های بهداشتی را لحاظ کرده که رعایت فاصله گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک و جلوگیری از تجمعات را مهم ترین این عوامل در پیشگیری از شیوع کرونا عنوان شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از , عصراترک, عصراترک, ، با گذشت هشت ماه از ورود این ویروس ناخوانده در بین مردم نگرانی و استرس به جزو جدایی ناپذیر زندگی مردم تبدیل شده و سبک زندگی را کاملا دگرگون کرده است. وزارت بهداشت برای حفظ سلامت مردم محدودیت ها و پروتکل های بهداشتی را لحاظ کرده که رعایت فاصله گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک و جلوگیری از تجمعات را مهم ترین این عوامل در پیشگیری از شیوع کرونا عنوان شده است.,

این در حالی است که متاسفانه در برخی از مشاغل با رعایت نکردن این پروتکل ها علاوه بر به خطر انداختن سلامتی خودشان، جان بقیه افراد را نیز تهدید می کنند. بر اساس تصاویر ذیل خبری از رعایت پروتکل های بهداشتی در میدان مال بجنورد به چشم نمی خورد و بسیاری از افراد بدون داشتن ماسک در این محیط اقدام به خرید و فروش گوسفند می کنند که نیازمند پیگیری و نظارت جدی در این زمینه است.

,

 

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

 

,

انتهای پیام/  علی اسماعیل زاده 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه