اخبار داغ

رئیس اداره صنعت آمل مطرح کرد؛

بیشترین مشکل تغییر قیمت‌هاست نه کمبود کالا

بیشترین مشکل تغییر قیمت‌هاست نه کمبود کالا
محمد ابراهیمی گفت: بیشترین مشکل تغییر قیمت هاست، نه احتکار، نداشتن مواد اولیه عرضه در دو سه هفته اخیر باعث کم شدن برخی مواد مورد نیاز چون روغن، پوشک و روغن موتور در بازار شده بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار بلاغ با اشاره به اینکه بیش از 30 الی 40 درصد افزایش قیمت ها داشتیم، اظهار کرد: بیشترین مشکل تغییر قیمت هاست، نه احتکار، نداشتن مواد اولیه عرضه در دو سه هفته اخیر باعث کم شدن برخی مواد مورد نیاز چون روغن، پوشک و روغن موتور در بازار شده بود.

وی از توزیع بیش از 100 تن روغن در هفته گذشته در بازار خبر داد و اظهار کرد: چند بار گزارش احتکار داشتیم، ولی احتکاری انجام نشده بود امکان اینکه چند مغازه ، در نهایت چند بسته نگهداری کنند بیشتر نبوده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت آمل تصریح کرد: افزایش نرخ ارز بیشترین عامل برای کمبود و گران شدن مواد اولیه خارجی است که باعث افزایش قیمت و کم شدن عرضه در بازار شده است، بعنوان مثال  شهریور ماه فروشگاهی ای 30 هزار پوشک بچه دریافت کرده است ه این تعداد در مهر ماه  به 2 هزار پوشک بچه رسید.

وی با بیان اینکه مشکل روغن هنوز کامل حل نشده اما در حال افزایش توزیع هستیم، عنوان کرد: شرکت آملی 200 تن روغن خام تولید می کند به بیشتر به ای شهستان ختصاص می دهد و شرکت استان حدود 60 تن روغن به آمل اختصاص داد که در هفته گذشته در هفته گذشته توزیع شد.

ابراهیمی از 27 هزار صنف در آمل گفت: همزمان با ایام کرونا بازدید مشترک کارگروه کرونا در خصوص رعایت پرتکل ها در طول روز انجام می شود، که تماما موظف به رعایت پرتکل ها هستند و در صورت عدم رعایت در ابتدا تذکر و در مرحله دوم پلمب می شوند.

وی ادامه داد: در هفته گذشته در بازرسی ها بیش از 410 بازدید انجام شد که بیش از 40 مورد پرونده تخلف تشکیل شده است که 11 مورد نانوایی بود.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت آمل در پایان خاطرنشان کرد: 350 واحد صنعتی فعال در شهرک صنعتی آمل فعال است و کمتر از یک سوم واحدها در این شهرک غیرفعال هستند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه