اخبار داغ

شهرام حبیب زاده:

طرح شناسایی بیماران کرونایی در اردبیل اجرا می شود

طرح شناسایی بیماران کرونایی در اردبیل اجرا می شود
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل گفت: طرح خانه به خانه شناسایی، بیماریابی و آموزش با همکاری دانشگاه علوم پزشکی اردبیل و بسیج استان در روزهای آینده اجرایی و جزئیات آن بزودی اطلاع رسانی خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از  سبلان‌ما، عصر امروز در  نشست مشترک با حضور  سرهنگ عبدی معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس (ع) استان و جمعی از مدیران دانشگاه علوم پزشکی، شهرام حبیب زاده  ضمن قدردانی از مجموعه سپاه و بسیج استان در همکاری و مشارکت با دانشگاه از ابتدای شیوع بیماری کرونا اظهار کرد: امیدواریم با همراهی و همکاری هم بتوانیم این مرحله از اپیدمی بیماری کرونا را با کمترین آسیب به پایان برسانیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی طرح مشترک دانشگاه و بسیج استان در شناسایی و بیماریابی خانه به خانه را بسیار ارزشمند دانست و افزود: همکاری بسیج و پایگاه های محلات در کنار دانشگاه در این مرحله بیماری می تواند در آگاهی بخشی، آموزش، بیماریابی و در مراحل بعد از طریق ارجاع به مراکز درمانی مفید واقع شود.

,

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل برنامه ریزی دقیق در این طرح را خواستار و بر اهمیت شناسایی افراد ناقل در سطح جامعه بعنوان یکی از معضلات جدی در مقابله با بیماری کرونا تاکید کرد.

,

وی تصریح کرد: طرح خانه به خانه شناسایی، بیماریابی و آموزش با همکاری دانشگاه علوم پزشکی اردبیل و بسیج استان در روزهای آینده اجرایی و جزئیات آن بزودی از طریق رسانه های عمومی اطلاع رسانی خواهد شد.

,

در این نشست سرهنگ شکور عبدی معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس (ع) استان نیز ضمن تجلیل از مدافعین سلامت استان اظهار داشت: براساس منویات مقام معظم رهبری و دستورات ابلاغی و در جهت قطع زنجیره انتقال ویروس منحوس کرونا، با کمک پایگاه های مقاومت بسیج در محلات و استفاده از پتانسیل بسیج، امیدواریم بتوانیم با بیماریابی، آگاهی بخشی، آموزش و فرهنگ سازی افکار عمومی در جهت کنترل این بیماری قدمهای موثری برداریم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه